Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:29:01 GMT

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرمانشاه برگزار نشد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۰۷۱۰

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرمانشاه برگزار نشد

به گزارش خبرنگار ایرنا، «هاشم درویشی» و سید«میثم موسوی اجاق» با وجود دعوت قبلی در مراسم عصر امروز که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، حضور نیافتند.

فرماندار کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه نباید در امور شورا وقفه ایجاد شود، گفت: کسانی که قانون را رعایت نمی‌کنند مسوولان مافوق با آنها باید بشدت برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فضل الله رنجبر» افزود: در باره صلاحیت برخی افراد متاسفانه بعد از انتخابات اظهارنظر را اعلام کردند و منجر به اعلام صدور رای و اینکه تعدادی از منتخبین نتوانند در شورا حضور پیدا کنند، شد.

وی اضافه کرد: نهایتا تصمیماتی در مرکز و استان گرفته شد مبنی بر اینکه در شهر کرمانشاه ما از ۹ نفر اعضای اصلی شورای شهر دعوت کنیم مراسم تحلیف و هیات رییسه را انجام بدهیم و بلافاصله به خاطر استعفای شهردار و همچنین وقفه ای که در امور شهرداری هست سرپرست شهرداری را تعیین کنند تا ان شاالله در روزهای آتی که کمتر  از یک ماه خواهد بود تعیین تکلیف ۲ نفر عضو شورای شهر هم صورت بگیرد و سایر مراحل را اعضای شورای شهر انجام بدهند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم رای دادند و انتخابات هم در سلامت برگزار شد و صحت آن هم مورد تایید هیات نظارت شهرستان، استان و مرکزی قرار گرفت و اعلام شد و آنچه که الان در این فرصت مهم است ما بلافاصله به محض اظهار نظر مسوولان استانی دعوت کردیم از هشت نفر اعضای شورای شهر (کامران ملکی، سالار احمدزاده، رسول آزادی، سید احسان احسانی، کامبیز غلامی، احسان حیدریان و پوریا فخری) که هفت نفر تشریف آوردند و با اینکه با ۲ نفر بعدی (هاشمی درویشی و سیدمیثم موسوی اجاق) هم هماهنگی شده بود و دعوت کرده بودیم ولی متاسفانه با وجود اینکه با تلفن هم تلاش کردم که اینها خودشان را به جلسه برسانند، تشریف نیاوردند.

وی گفت: آقای درویشی اعلام کرد در مراسم فاتحه یکی از بستگان هستم اما اگر نفر هشتم حضور می یافت می توانستیم هیات رییسه سنی و بعد هیات رییسه یک ساله شورا در این نشست انتخاب شوند و دوستان هم تلاش می کردند که بلافاصله سرپرستی برای شهرداری انتخاب کنند.

رنجبر افزود: من موظفم تمامی این اقدامات را به مسوولان استان گزارش کنم، مردم هم باید لحظه به لحظه عملکرد شورا را دنبال کنند و فرصتی برای همه ما فراهم شده که خادم و خدمتگزار مردم باشیم.

وی همچنین گفت: امیدوارم که در امور شهر و شهرداری وقفه ای ایجاد نشود من باز هم تلاش می کنم از اعضای منتخب مردم دعوت کنم به احترام رای مردم به موقع در جلسات حضور پیدا کنند و از مسوولان مافوق هم انتظار دارم با جدیت تمام با کسانی که قانون را رعایت نمی کنند بشدت برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران بشود.

فرماندار کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: ما برای کشورمان خون دادیم، جوانان عزیزی را تقدیم کردیم که قانون حاکم باشد که راه شهدا و امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری را ادامه بدهیم واقعا قابل قبول نیست افرادی به قانون بی حرمتی کنند.  

وی همچنین گفت: به نظر من هرگونه فرصت سوزی خطا و خیانت به آرمان های والای انقلاب است و مردم بنابراین بایستی با کسانی که رعایت نمی کنند برخورد بشود و مردم هم احترام بگذارند به کسانی که برای آنها مثل حضورشان در این جلسه احترام قایل هستند.

به گزارش ایرنا، در انتخابات ششمین دوره شورای شهر «کامران ملکی»، «سید احسان احسانی»، «سید پیمان موسوی»، «احسان حیدریان»، «سید حجت‌الله موسوی اجاق»، «رسول آزادی»، «هاشم درویشی»، «سالار احمدزاده»، «پوریا فخری»، «سید میثم موسوی اجاق» و «کامبیز غلامی» به عنوان ۱۱ منتخب اصلی شهر کرمانشاه برگزیده شدند.

در این انتخابات «خسرو زرافشانی»، «علی فتاحی طهنه»، «حیدر حیدری»، «طیب حیدری»، «شهریار نعمت»، «فردین امیری» و «هوشنگ عندلیب» نیز به عنوان هفت عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شورای شهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه مراسم تحلیف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شورای شهر شهرداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه شورای شهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه مراسم تحلیف شهر کرمانشاه موسوی اجاق شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند

مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول