Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم ملوان بندر انزلی به فعالیت خود در این باشگاه ادامه خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی، جلسه مجمع عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی به ریاست احمد دنیامالی، نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات باشگاه ملوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ارائه عملکرد سالانه باشگاه ملوان به اعضای مجمع، حاضرین با ابراز رضایت از شرایط باشگاه در فصل گذشته، به اتفاق آرا خواهان ادامه فعالیت پژمان نوری به عنوان مدیرعامل شدند.

برومند: مالک باشگاه هنوز تغییر نکرده است

پژمان نوری به علت گذراندن دوران نقاهت بیماری کرونا در این جلسه حضور نداشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود