Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@02:11:57 GMT

سوگواری بانوان شهر زیر آسمان روضه

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۰۸۸۳

خبرگزاری آریا - مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت در دومین سال متوالی میزبان بانوان در ویژه برنامه «زیر آسمان روضه» است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه گفت: این برنامه ویژه ایام سوگواری ماه محرم و در راستای گسترش فضای معنوی در شهر، با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او هدف از برگزاری این برنامه را بسترسازی و ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری هیئت های مذهبی خانگی در فضای باز و پیشگیری از شیوع بیماری، مشارکت پر رنگ زنان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی در راستای ارتقاء فرهنگ دینی و اجتماعی و نهادینه کردن ارزشهای انسانی از جمله ایثار، آزادگی، وفاداری و ظلم ستیزی در میان اقشار مختلف جامعه دانست که با همکاری اداره کل امور بانوان و سازمان تبلیغات اسلامی تدارک دیده شده است.
به گفته توکلی زیر آسمان روضه در دهه اول ماه محرم از ساعت 8 لغایت 20 برگزار می شود.
ارائه مشاوره سبک زندگی و خانواده و برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع نقش زنان در قیام عاشورا از برنامه های جانبی این مراسم هستند.
هیئت‌های خانگی بانوان می‌توانند جهت رزرو فضا برای مراسم‌های عزاداری، به بوستان بانوان منطقه مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس