Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ناصر مقربیان پنج‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بستری هستند.

وی از روند صعودی تعداد مبتلایان به کرونا در شرق استان سمنان ابراز نگرانی کرد و گفت: هم‌اکنون ۳۵ بیمار در بخش‌های ویژه و بقیه بیماران در بخش‌های معمولی بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با بیان اینکه ۳۵۰ تخت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته‌ شده است، ادامه داد: مرز شکسته شدن خدمات استاندارد پزشکی برای این بیماران ۷۵ تخت دیگر خواهد بود.

مقربیان با بیان اینکه در موج جدید کرونا، تعداد بیماران بدحال افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: از همه سنین مراجعه‌کننده داریم که کودکان اغلب به بیمارستان بهار مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در موج جدید شیوع کرونا افراد زیر ۴۰ تا ۵۰ سال بیشتر درگیر این بیماری می‌شوند، اضافه کرد: بیماران بسیار بدحال با سن حتی زیر ۴۰ سال داریم که حتی هیچ بیماری زمینه‌ای هم نداشتند و واقعاً موج متفاوتی است.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود افزود: هم‌اکنون روزانه به‌طور میانگین ۴۰ تا ۵۰ نفر بستری و همچنین بین ۲۰ تا ۳۰ نفر از بهبودیافتگان ترخیص می‌شوند.

مقربیان خاطرنشان کرد: دو روز بیشتر فرصت نداریم و اگر با همین تعداد بیماران مواجه باشیم، تخت‌ها به مرز تکمیل می‌رسد و دچار بحران می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام حسین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899786

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس