Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:12:38 GMT

سانچو می‌تواند یک ستاره واقعی برای یونایتد باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۱۴۴۷

سانچو می‌تواند یک ستاره واقعی برای یونایتد باشد

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، از اینکه یکی از هم تیمی هایش در تیم ملی انگلیس به شیاطین سرخ پیوسته خوشحال است و می گوید جیدون سانچو برای یونایتد یک ستاره واقعی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر معتقد است که جیدون سانچو یک ستاره واقعی برای منچستریونایتد خواهد بود. ستاره جوان انگلیسی این تابستان با قراردادی 87 میلیون یورویی از دورتموند به یونایتد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان یونایتد در مورد توانایی های سانچو به اسکای اسپورتس گفت: "من فکر می کنم او چندین فصل است که با پیوستن به تیم ما مرتبط بود و کمی شبیه به زمانی بود که به منچستریونایتد پیوستم، وقتی که یک فصل اتفاق نیفتاد، اما فصل بعد ما موفق شدیم آن را به سرانجام برسانیم.

من واقعاً برای او هیجان زده هستم، او یک استعداد استثنایی است. سانچو با اعتماد به نفسی که دارد از آن نوع بازیکنها است که می تواند یک ستاره واقعی برای این باشگاه باشد و من احساس می کنم در آینده و موفقیتی که ما داریم، می تواند نقش بزرگی برای بازی کردن داشته باشد. "

 

 

مگوایر معتقد است که وقت آن رسیده که شیاطین سرخ بالاخره پس از سال 2017، در این فصل یک جام کسب کنند.

 

کاپیتان یونایتد گفت: "فکر می کنم این فصل بیشتر از همیشه رقابتی باشد. ما تقویت شده ایم و سایر باشگاه های اطراف ما نیز تقویت شده اند. تعداد زیادی تیم بزرگ در این لیگ حضور دارند.

شما در گذشته دیده اید که این فاصله های مناسب می تواند فاصله ای 10 امتیازی نسبت به جایی که فصل گذشته داشته اید ایجاد کند.

 

 

البته منچسترسیتی فصل گذشته قهرمان لیگ شد و آنها یک تیم سطح بالا هستند. آنها با جک گریلیش قرارداد بسته اند، که من او را به خوبی می شناسم، او یک بازیکن درجه یک است بنابراین آنها قوی خواهند بود.

چلسی، لیورپول هم همینطور... هر کس خوب کار کند و تمرکز خود را حفظ کند، اما مهمترین چیز برای ما تمرکز روی خودمان است. ما باید نسبت به فصل گذشته پیشرفت کنیم و هدف ما این است.

ما از نظر کارهایی که ما به عنوان یک باشگاه انجام داده ایم و اینکه با چه تیم هایی می توانیم رقابت کنیم، تیم های برتر جهان، پیشرفت کرده ایم و این همان جایی است که ما در حال حاضر در آن هستیم.

البته این زمانی است که ما باید شروع به کسب موفقیت کنیم. ما باید شروع به کسب جام کنیم زیرا در دو سال گذشته ثابت کرده ایم که می توانیم دوباره رقابتی باشیم."

 

 

جیدون سانچو هری مگوایر منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جیدون سانچو هری مگوایر منچستر یونایتد یک ستاره واقعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!