Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی پنجشنبه شب در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان ، با گرامیداشت ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک، اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی در همه شهرستان‌ها و ناحیه های صنعتی در مناطق مختلف استان ایجاد شده و حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در هرمزگان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به امکان مناسب نوآوری و خلاقیت در فعالیت‌های صنایع کوچک، تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان نیز می‌توانند به عنوان واحد کوچک فعالیت تولیدی خود را آغاز کنند و توسعه دهند.

همتی نقش و جایگاه صنایع کوچک در توسعه کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این صنایع علاوه بر تامین نیازهای تولید داخلی، در صادرات کالا و همچنین اشتغال‌زایی نیز بسیار فعال و موثر هستند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ۹۲ درصد واحدهای صنعتی در کشور، صنایع کوچک و متوسط هستند، افزود: باید به این صنایع توجه ویژه داشته باشیم و همچنین این صنایع مکمل واحدهای صنعتی بزرگ نیز محسوب می‌شوند.

همتی با اشاره به نقش صنایع کوچک در توازن منطقه‌ای ، ابراز داشت: در مناطق مختلف می توان، صنایع کوچک را به اقتضای ظرفیت‌های هر منطقه ایجاد کرد و نقش صنایع کوچک در ایجاد اشتغال، درآمدزایی و توازن منطقه‌ای بسیار مهم است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: در سیاست ها و برنامه‌ریزی ها، واحدهای صنعتی کوچک اید همواره مورد توجه و حمایت قرار گیرند و دولت نیز تلاش می‌کند، زمینه و شرایط را برای افزایش سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد واحدهای تولیدی کوچک و متوسط فراهم کند.

شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون ۲۹شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعالیت دارند که شامل، ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی که ۲۳شهرک و نواحی در حال واگذاری و ۳شهرک و ناحیه خصوصی با مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی استان هرمزگان ۴ هزار و ۵۶۷ هکتار است  که در خردادماه پارسال با انعقاد یک هزار و ۱۱۰ قرارداد، یک هزار و ۷۵۹هکتار دیگر به مساحت آن افزوده شد.

شهرستان بندرعباس با استقرار ۹شهرک صنعتی، بیشترین میزان تعداد صنایع را در خود جای داده است که معادل ۳۵درصد شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان به شمار می‌رود.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استانداری هرمزگان  فریدون همتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استانداری هرمزگان فریدون همتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران استانداری هرمزگان فریدون همتی شهرک های صنعتی واحدهای صنعتی صنایع کوچک شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور