Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان به استان قزوین، شناسایی و دستگیری فرد مذکور را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی و کسب اطمینان از انتقال مواد و شناسایی خودروی فرد مذکور، اکیپی از ماموران عملیات ویژه، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه ماموران انتظامی شهرستان آبیک در عوارضی قزوین-کرج مستقر و بلافاصله با مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست، با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت که طی تعقیب و گریز انجام شده، دستگیر و در بازرسی از خودرو وی، ۵۰ کیلو گرم تریاک جاساز شده کشف شد.

کشف ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک واحد غیر مجاز در خصوص نگهداری و استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی حیدریه شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مورد نظر اعزام، و در بازرسی از آن، ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیرکردند.

به گفته فرمانده انتظامی تاکستان، کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این دستگاه‌ها را حدود ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث مواد مخدر فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد کنترل خودرو‌های عبوری را مدنظر قرار دادند. 
وی افزود: ماموران یک دستگاه سمند را متوقف و در بازرسی انجام شده ۲۵ کیلو تریاک را کشف کردند. 
جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات