Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احسان سهرابی مسئول شورای کارگری سازمان فردوس‌های مشهد گفت: پای صحبت پرسنل آرامستان‌های مشهد که آن‌ها را قهرمانان خاموش مشهد و کشور در شرایط کرونایی می‌دانیم بنشینید؛ می‌گویند دوست داریم ما هم تعطیل باشیم، اما برحسب تکلیف شرعی که دارند باید امانت‌های شهروندان را تغسیل و تجهیز و تکفین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این پرسنل خدوم در این شرایط سخت کرونایی مشهد، هر روز تا پاسی از شب مشغول تغسیل و تدفین هستند و از این فاجعه خسته هستند، آن‌ها روز‌ها و ساعات متمادی در شرایط سخت و زیان‌آور و به دلیل پروتکل‌های بهداشتی در لباس‌های یک بار مصرفی که به تن دارند و در گرمای طاقت فرسا، فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

تاکسی ون‌های مشهد برای حمل جسد فراخوان شده‌اند


مسئول شورای کارگری سازمان فردوس‌های مشهد با درخواست عاجزانه از شهروندان مشهدی که مسائل و نکات بهداشتی را رعایت کنند، ادامه داد: دفن‌کنندگان نیز گلایه دارند از جمعیتی که در تشییع شرکت می‌کنند و می‌گویند به واسطه عدم رعایت نکات به فاصله یک هفته و یا کمتر از آن دو یا چند عزیز از یک خانواده مرحوم می‌شوند و ازدیاد جمعیت در بلوک‌های دفن، زنجیره کرونا را تقویت و تکثیر می‌کند.

سهرابی بیان کرد: امروز خستگی در تن رانندگان آمبولانس مشهد موج می‌زند که بین بیمارستان و بهشت رضا و رضوان این شهر دائم در حال تردد هستند.


انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا آرامستان های مشهد شرایط سخت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظلومی عصر پنج شنبه در دیدار با فرماندهی و پرسنل سپاه امام علی علیه السلام شهرستان تنگستان، در پی عملیات ظفرمندانه و موفقیت آمیز وعده صادق و تبریک سالروز تشکیل سپاه اظهار داشت: اقدامات علمی و عملی فرماندهی و پرسنل سپاه در تجلی افق‌های مورد انتظار مقام عظمای ولایت، تحسین برانگیز و عملیات وعده صادق مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی و جهان اسلام است.

مدیر علمی پژوهشی بسیج شهرستان تنگستان افزود: پیامد تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات غرور آفرین وعده صادق که با فرمان تاریخی و با صلابت فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) صورت گرفت، در هم شکستن ابهت ابرقدرت‌های پوشالی و تغییر معادلات جهانی در سطح وسیع است..

وی اذعان داشت، تغییر نگرش بین اللملی نسبت به رژیم غاصب در مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی در همه سطوح و افول این رژیم منحوس و سردمداران قلدر آن از پیامدهای غیر قابل انکار این عملیات پیروزمندانه است.

مظلومی خاطر نشان کرد: موفقیت امروز در عرصه‌های هوا فضا و موشکی سپاه که سبب در هم کوبیدن دژ صهیونیست و فرو ریختن هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب، آمریکای جهان خوار و متحدان جنایتکارشان شد، حاصل تلاش‌های مجاهدانه دانشمند شهید حسن طهرانی مقدم، پدر علم موشکی ایران و همرزمان بزرگوارشان بود که با تفکر ولایی، انقلابی و جهادی در آمیخته بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرفت‌های شگرف سپاه در علوم مهندسی موشکی و پهپاد، لیزر و فوتون، نانو تکنولوژی، پزشکی، طراحی شناورها مایه‌ی مباهات است.

در این دیدار که با همراهی رئیس دانشگاه پیام نور و مسئول خانه نخبگان بسیج شهرستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان انجام شد از پرسنل سپاه و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

کد خبر 6088658

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید