Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوش دهنادی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بستری بیش از دو هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان، اظهار کرد: ۴۷۰ بیمار کرونایی نیز در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.

وی با اشاره به وخامت حال ۳۵۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان گیلان، گفت: متأسفانه روند تصاعدی ابتلاء و بستری‌های در استان گیلان همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمانی علوم پزشکی گیلان در ادامه سهل انگاری و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی را از مهم‌ترین عوامل افزایش بیماری در استان برشمرد و افزود: تا زمانی که به صورت جدی پروتکل‌ها رعایت نشود این بیمار غیر قابل کنترل خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیک کرونا دلتا در برخی از مناطق جهان حتی تا سه ماه نیز طول کشیده است، تأکید کرد: شهروندان گیلانی برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان باید به صورت جدی پروتکل‌ها را رعایت کنند.

دهنادی مقدم زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم تردد غیر ضرور، پرهیز از حضور در دورهمی ها، اماکن شلوغ و تجمعات را از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از ابتلاء و انتشار ویروس کرونا برشمرد.

کد خبر 5280015

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا مراسم عزاداری عکس استانها شیوع کرونا گرگان اردبیل واکسیناسیون پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • برآورد سطح زیرکشت برنج با داده‌های فضایی برای نخستین بار
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد