Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نادر طیبی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز افزود: در یک ساله گذشته ۵۱ مورد سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز منجر به عقد قرارداد شده و ۱۰ واحد صنعتی نیز به بهره برداری رسیده است که این واحد‌ها اشتغالزایی ۸۰۰ نفره داشته اند.

او افزود: در این مدت ۳۴ مورد پروانه جواز پروانه ساختمانی در منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز صادر شده و هم اکنون در این منطقه نیز ۹۰ واحد صنعتی در حال ساخت و ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال، ۲۰ واحد صنعتی جدید در این منطقه به بهره برداری برسد و به جمع ۷۵ واحد در حال تولید در منطقه ویژه اقتصاد‌ی بپیوندند.

طیبی با اشاره به چالش‌های گذشته منطقه ویژه اقتصاد‌ی از جمله چالش در تأمین آب و برق مورد نیاز واحد‌های صنعتی مستقر و در حال ساخت در این منطقه، اظهارداشت: خوشبختانه اختلاف بر سر چاه آبی که قرار بود در دشت قره باغ ساخته شود با همت دستگاه قضا و استانداری فارس و همراهی اهالی منطقه برطرف شده و چاه جد حفر شده است.

او بیان کرد: هم اکنون در حال بررسی طرح خط انتقال آب از چاه مذکور به منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز هستیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز تصریح کرد: علاوه بر این چاه دیگری نیز برای منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز خریداری شده که با وارد شدن این چاه تا ۴-۵ سال آینده هیچ نگرانی بابت کمبود آب نخواهیم داشت.

طیبی گفت: تصفیه خانه منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز در حال نهایی شدن است که با بهره برداری از آن ۲۲۰ مترمکعب آب در روز از طریق این تصفیه خانه استحصال شده که این مهم موجب تأمین آب پایدار برای آبیاری فضای سبز منطقه خواهد شد.

او، درخصوص تلاش‌های صورت گرفته برای تأمین برق پایدار منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز گفت: خط انتقال برق از دهنو به منطقه ویژه اقتصاد‌ی شیراز در حال انجام است که در صورت حل مشکل معارضین محلی این کار سرعت خواهد گرفت و با اتمام آن ۵۰ مگاوات به ظرفیت شبکه برق منطقه ویژه اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی شیراز راه اندازی واحد صنعتی منطقه ویژه اقتصاد ی واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان