Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:47:00 GMT

خدمات باید عادلانه میان شهروندان تقسیم شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۳۲۸۱

خدمات باید عادلانه میان شهروندان تقسیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، شامگاه پنج شنبه به همراه سرپرست شهرداری کرج، از شهرک سپهر بازدید و با شهروندان و هیأت امنا مسجد ولیعصر در دیدار چهره به چهره و صمیمی با مردم پای درد دل شهروندان نشستند وپاسخگو و پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آنان شدند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم ارتباط نزدیک با مردم با محوریت مساجد، گفت: همه مدیران باید برنامه های دیدار با مردم را به صورت مستمر انجام دهند زیرا این میزها متعلق به مردم است و کار ما زمانی ارزش دارد که برای حل مشکلات مردم پیشگام و پیشقدم شویم و از خودگذشتگی و تلاش وافر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر به نقش مساجد در طول تاریخ برای بیان مشکلات و حل و فصل اختلافات اشاره و بیان کرد: کسب رضایت شهروندان و حل مشکلات شهری از مهمترین وظایفی است که مسؤولان شهری عهده دار هستند.

رحیمی خواستار تقسیم عادلانه خدمات به تمامی شهروندان شد و تصریح کرد: از روز اول به مجموعه شورا و شهرداری تاکید داشتم که باید بدون نگاه یک سویه و لحاظ نگاه‌های عادلانه به مشکلات مردم توجه شود و سعی کنند خدمات را عادلانه تقسیم کنند.

طی این دیدار ضمن بررسی مشکلات، دستور پیگیری و رسیدگی سریع به مطالبات مردم از جمله افزایش سرانه ورزشی، تغییر کاربری بیمارستان و زمین بلاتکلیف ، سرانه فرهنگی و خدمات شهری را پی گیری کردند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا رحیمی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه ،افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

وی بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می کند.

شایان ذکر است که دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903037

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران