Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: این ویروس فقط وقتی قابل کنترل است که همه دستگاه‌هایی که نقش دارند نقش خود را ایفا کنند اما این کافی نیست؛ اگر مردم که همیشه در هر بحرانی عمود اصلی هستند پای کار نیایند و همکاری و مشارکت نکنند و جدی نگیرند هرقدر دستگاه‌ها در موضوع کرونا تلاش کنند به نتیجه نمی‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: مردم باید وظایف خود را انجام دهند؛ تک تک آحاد ملت برای مهار این بیماری سرکش قانونا و شرعا مسئول هستند و در فرمایشات حضرت آقا نیز شاهد بودید و این عزم و اراده باید در تک تک ما باشد و مسئولانه و دلسوزانه و جدی و جهادی مشارکت کنیم و این احساس را در خود زنده کنیم که سلامت ما و اطرافیان ما به این بستگی دارد که تغییر رفتار دهیم زیرا درمان آخرین مرحله است و اگر فشار درمان روی کادر ما باشد فقط خسته می‌شوند.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: امروز به مشهد عازم شدیم تا از نزدیک با شرایط حاشیه شهر مشهد در حوزه کرونا و بهداشت و درمان بازدید کنیم؛ آنچه که مشاهده کردم این بود که عزم جدی در مسئولان ذی نقش استان همچون استاندار و علوم پزشکی و سپاه وجود دارد و یک اراده جدی بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: طرح شهید سلیمانی نیز احیاء شده و از یکی از مراکز واکسیناسیون در مساجد بازدید کردیم و امیدواریم این ظرفیت‌ها متناسب با نیاز و شرایط توسعه یابد.

سردار سلامی افزود: امیدواریم با اراده‌ای جمعی و همت بلند بر این مسئله فائق آئیم؛ نیازهای سخت‌افزاری مثل اکسیژن‌ ساز را نیز تصمیم داریم تامین کنیم و تا انتهای کار هستیم و دامنه فعالیت را متناسب با نیازها رشد می‌دهیم.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین اولویت سپاه سازماندهی تیم‌های بسیجی به کمک علوم پزشکی سراسر کشور برای تشدید طرح شهید سلیمانی و اجرای فشرده و سراسری این طرح در همه بخش‌هاست و از سوی دیگر گسترش مراکز واکسیناسیون ‌و اجرای کمک‌های مومنانه و مواسات را نیز در دستور کار داریم.

سردار سلامی اظهار داشت: قسمت اعظم بیمارستان‌ها در سطح مختلف کشور چه بیمارستان‌های مربوط به مرکزیت سپاه و بیمارستان‌های ثابت نیروی زمینی کشور پای کار آمده‌اند و در مشهد درمانگاه شهید نجفی پای کار آمده و تخت‌های آن نیز گسترش یافته و در بخش‌های مختلف کشور نیز این اتفاق رخ داده است.

وی بیان کرد: بیمارستان‌های نیروی دریایی سپاه و نیروهای ثابت و سیار نیروها در قم و اراک و ساری و سایر شهرها پای کار آمده تا به بخش درمان کمک شود و باری از دوش جامعه پزشکی برداریم.

سردار سلامی در ادامه با اشاره به اینکه مرزهای کشور در امنیت کامل است و عارضه‌ای نداریم، گفت: چه نیروی انتظامی و چه ارتش و چه سپاه مقتدرانه بر مرزها مشرف هستند و کنترل لازم را دارند و هیچگونه نگرانی از این نظر وجود ندارد.

منبع: تسنیم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مرزها کرونا واکسیناسیون حسین سلامی پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق

سرلشکر سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛
عملیات "وعده صادق" جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل" و واقعه‌ای عظیم برای ظهور و تثبیت "قدرت اراده ملت ایران" و "نیروهای مسلح کشور" در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنشها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما