Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر چه پایان دولت است اما کسی سست نشده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، جلسه مشترک فرماندهان سپاه و بسیج و مسؤلان وزارت بهداشت با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، دکتر نمکی وزیر بهداشت، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، دکتر رییسی سخنگوی ستادملی کرونا، دکتر زالی رییس ستاد مبارزه با کرونای تهران و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرماندهان سپاه‌های استانی سراسرکشور، در محل سازمان بسیج مستضعفین و بعد از دستور دیروز رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک رسانی نیرو‌های مسلح در مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشست مشترک سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، سعید نمکی وزیر بهداشت، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین با موضوع ارتباط تصویری با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرماندهان سپاه‌های استانی برای مقابله با کرونا، صبح دیروز (پنجشنبه 21 مرداد) برگزار شد.
در این نشست سرلشکر سلامی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با اشاره به روز‌های پایانی مسئولیت سعید نمکی وزیر بهداشت گفت: از تلاش‌های وی در کسوت وزارت بهداشت قدردانی می‌کنیم.
وی با این اینکه این جلسه در پی فرمایش‌های رهبر انقلاب تشکیل شده است، گفت: بیانات روز گذشته رهبر انقلاب، دستور کار جهاد ملی برای مقابله با کروناست.
سرلشکرسلامی افزود: در همه عرصه‌ها مثل سرباز مطیع اوامر، ولی امر هستیم و امروز هم امیدوارم نقش خود را متناسب با این عرصه ایفا کنیم و باید شروع مجددی برای مقابله با کرونا داشته باشیم و فراخوان ملی بدهیم تا همه مردم وارد شوند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مردم ایران سخت‌ترین بحران‌ها را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: امروز برای مقابله با کرونا، حجت بر همه تمام است و فرماندهان سپاه‌های استانی قرارگاه‌های امام رضا (ع) را در استان‌ها تشکیل دهند و به خانه‌ها رجوع کنند و اجازه ندهند مردم تا حد امکان جابجا شوند.
وی افزود: حیات این ویروس در جابجا شدن است. اگر جابجایی صورت نگیرد، این ویروس در بدن می‌میرد و حیاتش ادامه پیدا نمی‌کند.
سرلشکر سلامی تاکید کرد: هر کمکی می‌توانید انجام دهید، هستیم، با جهادی بزرگ باید این ویروس را متلاشی کنیم.
وی تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی را با قوت اجرا کنید و منتظر گزارش‌های شما هستیم و مردم اگر ببینند کاری با قوت انجام می‌شود آن‌ها هم همکاری می‌کنند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در دوران انتقال دولت کسی سست نشده است و همه در حال انجام وظیفه هستند، گفت: روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و بسیج و دیگران همه تصریح می‌کنند که مقطع حیاتی را پشت سر می‌گذاریم و آیندگان نسبت به عملکرد ما قضاوت خواهند کرد و اگر قرار باشد پرچم را دست دیگری بدهیم تا آخرین لحظه حضور در مسئولیت باید وظیفه خود را انجام دهیم.
سرلشکر سلامی همچنین با تاکید بر ادامه کمک‌های مومنانه که مورد اشاره رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، گفت: تجارب مهمی درباره کرونا پیدا کرده‌ایم، ویروس کرونا به‌خودی خود دچار مرگ و میر نمی‌شود، بلکه در مرحله تکامل مسیر خطرناکی طی می‌کند. این ویروس در طول زمان ضریب نفوذ خود را افزایش می‌دهد و پیچیده و مرموز عمل می‌کند.
سرلشکر سلامی افزود: بیماری مسری دیده بودیم، اما مرگ و میر مسری نه، امروز جان انسان‌ها به‌هم وابسته شده است. پاینبدی به قواعد و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، موثرترین عاملی است که می‌تواند در کنار سایر عوامل به مهار این بیماری کمک کند.
سرلشکرسلامی تصریح کرد: عرصه مقابله با کرونا یک جنگ واقعی است، با انسجام بیشتر و به‌کارگیری همه بضاعت خود، خط جدیدی را در نظام سلامت با مشارکت جمعی برجای بگذاریم.
وی افزود: دست کادر درمان را می‌بوسیم، باید بار را از دوش کادر درمان را سبک کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا میدان بسیج برای مقابله با کرونا فرمانده کل سپاه فرماندهان سپاه سرلشکر سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد