Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سیاست باشگاه و سیاست نویدکیا حفظ بازیکنان فعلی و تزریق بازیکنان با کیفیت پایه به تیم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و روز جهانی عکاس مراسمی را در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان با حضور خبرنگاران ورزشی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به فعالیت‌های باشگاه سپاهان اظهار داشت: در کشور 2 نوع باشگاه داریم که باشگاه FC و SC هستند، مقایسه این 2 مدل با یکدیگر مقایسه درستی نیست.

وی افزود: باشگاه‌های FC تنها در یک رشته ورزشی فعالیت دارند اما باشگاه‌هایی که SC هستند در رشته‌های متعدد فعالیت دارند و تنوع، هزینه، درآمد، ساختار و جنسیت آن‌ها با یکدیگر قابل قیاس نیست. این موضوع را احساس کردم که در غوغاسالاری موجود در باشگاه‌داری کشور این موضوع در حال فراموش شدن است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های کاری SC بسیار متفاوت است. 16 لیگ برتری در فوتبال داریم که 11 باشگاه به صورت FC و 5 باشگاه به صورت SC اداره شده و فعالیت دارند.

باشگاه سپاهان فراگیرترین و موثرترین باشگاه کشور است

وی تصریح کرد: ما مفتخریم که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بزرگ‌ترین، فراگیرترین، موثرترین و متنوع‌ترین باشگاه SC جمهوری اسلامی ایران است. جنسیت در باشگاه سپاهان معنا نداد و خانم‌ها و آقایان در تیم‌های قهرمانی به صورت فراگیر در حال فعالیت هستند.

ساکت بیان کرد: در باشگاه سپاهان 26 رشته ورزشی در حال فعالیت است اما دیگر باشگاه‌ها یا تنها یک تیم دارند و یا یک یا دو تیم را مدیریت می‌کنند. باشگاه سپاهان چارت و کادر بسیار گسترده‌ای دارد تا 26 رشته ورزشی را در قالب 93 تیم ورزشی و در قالب 2 هزار و 404 ورزشکار و مربی در ورزش کشور فعالیت کنند.

فعالیت باشگاه‌ها در هوچی‌گری‌های رنگی رسانه‌ای دیده نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: نباید در هوچی‌گری‌هایی رنگی رسانه‌ای که در دهه 80 از آن رنج می‌بردیم و امروز با اضافه شدن فضای مجازی به صورتی سخیف‌تر هنوز هم وجود دارد فعالیت SC ها زیر سوال برود. متأسفانه برخی رسانه‌ها بر طبل خاص می‌کوبند که یعنی دیگران هویت ندارند.

وی اظهار داشت: مگر می‌توان باشگاه‌هایی که در لیگ‌های والیبال، فوتبال، بسکتبال، ووشو و ده‌ها رشته دیگر فعال هستند را کنار گذاشت که تنها 2 تیم در رأس باشد، یعنی دیگر تیم‌ها و باشگاه‌ها موجودیت ندارند، نباید امکان حیات داشته باشند و باید با فضاسازی رسانه‌ای که از طریق مافیاها و قرارگاه‌های رسانه‌ای خبرها تخریب شوند؟

ساکت افزود: همه ما برای ایران سالم، فرزندان ایرانی قهرمان دختر و پسری که افتخارآفرین باشد تلاش می‌کنیم و همه هدف مقدس ما ایجاد یک جامعه پرنشاط و شاداب است و بهترین‌ها را به عنوان استعدادهای برتر یافته و پرورش دهیم تا افتخاری در تیم‌های ملی برای نام ایران فراهم شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: البته نام منطقه‌ای، نام باشگاه و رنگ‌های خودمان هم در نظر است اما هدف اصلی ما این است که ایرانی سربلند و توسعه‌یافته را رقم بزنیم و به رخ جهانیان بکشیم.

وی تصریح کرد: در یک رقابت سالم باید تلاش کنیم تا این جوانان آزموده‌تر شوند و بتوانند این‌گونه قهرمانی بیاورند، نه اینکه از ابزارهای افراد و ارگان‌های مختلف برای تخریب دیگر باشگاه‌ها استفاده کنیم، ما باید دست همه باشگاه‌های فعال در ایران در رشته‌های مختلف را ببوسیم.

روایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های فوتسال راگا شهر ری و سپاهان اصفهان2 بازیکن سپاهان در فهرست قلعه‌نوییهافبک گل‌گهر در تیررس سپاهان

کمیته هواداری بانوان سپاهان رسما آغاز به کار کرد

ساکت بیان کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ دستور داده شد کلیه کانون‌های هواداری کشور غیرفعال شود و قرار شد نظام جامع هواداری هر باشگاه نوشته شود و این اتفاق رخ داد و نظام جامع ما مورد تأیید قرار گرفت و در حال اجرایی است و کمیته‌های 9 گانه‌ای را دارد و برای نخستین بار کمیته بانوان هوادار باشگاه سپاهان رسماً آغاز به کار کرد و کمیته بانوان را برای نخستین بار فعال کردیم.

نگاه باشگاه سپاهان توجه به استعدادها و استعدادیابی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ساختار تشکیلاتی باشگاه را اصلاح کردیم، بخشی از اماکن توسعه پیدا کرده و نوسازی شده و کمیته‌های فنی باشگاه و نظام فوتبال پایه بازیابی شده است.

وی اظهار داشت: نگاه باشگاه سپاهان استعدادیابی و توجه به استعدادهاست و تأکید مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه بر این است، امیدوار هستم که برخی مسائلی که روی زمین مانده پیگیری شود و حقوق باشگاه‌ها و حق پخش تلویزیونی به درستی پرداخت شود.

ساکت افزود: امیدوارم در دولت جدید عدالت در باشگاه‌داری به عنوان یک مبنا مدنظر گرفته شود چرا که وقتی باشگاه‌ها به مراکز قدرتی وابسته باشند طبیعی است که مراکز قدرت می‌توانند اعمال نفوذ کنند و انتظار داریم که به حقوق باشگاه‌ها در دولت جدید توجه شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: به‌ویژه باشگاه‌‌هایی که چندرشته‌ای هستند و استعدادیابی می‌کنند که یک نگاه فراگیر رشته‌ای و جنسیتی دارند و خانم و آقا برایشان فرقی ندارد و این انتظار اولیه‌ای است که از دولت جدید داریم.

وی تصریح کرد: در باشگاه سپاهان موضوع موزه و تبدیل کردن ورزشگاه نقش‌جهان را به قطب گردشگری ورزشی استان را در برنامه‌‌ها قرار داده‌ایم که در حال انجام است. فروشگاه باشگاه سپاهان و برند تجاری باشگاه سپاهان به نام J2007  فعال شده است؛ 2007 نماد تجاری باشگاه است.

ساکت بیان کرد: در حوزه ارتباطات بین‌الملل نیز با 7 باشگاه تفاهم‌نامه‌ها امضا و تبدیل به برنامه شده است. کارشناسان چمن ما به ارمنستان می‌روند زیرا این کشور در حوزه زیرساخت‌های چمن کیفیت خوبی دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حوزه هواداری نیز کارت جدید هواداری را ساماندهی می‌کنیم و هواداران دارای کارت می‌شوند که یک سری مزیت برای آن‌‌ها در نظر گرفته که در تمرین افتتاحیه لیگ تنها هوادارانی که کارت دارند می‌توانند حضور داشته باشند.

بر اساس اندیشه‌‌های نویدکیا در نقل و انتقالات عمل می‌کنیم

وی اظهار داشت: بر اساس اندیشه‌های نویدکیا برای فصل جدید اولویت ما حفظ بازیکنان فعلی تیم است چون از همه بازیکنان راضی هستیم. البته نمی‌توانم جلوی رشد بازیکنی که پیشنهاد خارجی دارد را بگیریم زیرا یک سری مزیت‌ها برای این بازیکن ایجاد می‌شود اما دنیای فوتبال دنیایی گذراست و هر باشگاهی بر اساس اندیشه‌‌های مربی خود برنامه‌ریزی می‌کند.

ساکت افزود: سیاست اصلی ما حفظ بازیکنان فعلی و تزریق بازیکن از رده پایین به بالاست و امسال در روز افتتاحیه تمرین چند بازیکن از رده‌های پایه به تیم اضافه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: بسیاری از خبرسازی‌های دورغ با هدف است تا دست ما خوانده شود که ما در این حوزه، روش خودمان را داریم. برخی که حتی مدت حضورشان در یک باشگاه فوتبال به یک سال هم نمی‌رسد روش‌شان تهمت و افترا است اما ما سکوت می‌کنیم و قرار نیست دست خودمان را باز کنیم.

انتهای پیام/168/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حفظ بازیکنان فعلی باشگاه ها رسانه ای بر اساس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم