Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:47:33 GMT

همایش شیرخوارگان حسینی به صورت مجازی در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۴۸۹۹

همایش شیرخوارگان حسینی به صورت مجازی در یزد برگزار شد

این آیین معنوی به یاد سرباز ۶ ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت علی اصغر(ع) با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت مجازی در شهر یزد برپا شد.

مشابه همین مراسم در شهرستانها و دیگر مناطق استان یزد هم به صورت مجازی برگزار شد. 

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم یزد هیأت عزاداری هیات رزمندگان اسلام امام حسین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم یزد ویروس کرونا ماه محرم یزد هیأت عزاداری هیات رزمندگان اسلام امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده چهارشنبه شب در همایش توسعه آبزی پروری خود معیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی در تنگستان اظهار داشت: محور این همایش، مردم هستند و برپایی این برنامه در راستای تحقق عملی شعار سال است.

استاندار بوشهر به اولویت‌های اقتصادی سال ۱۴۰۳ در استان بوشهر پرداخت و ابراز داشت: امسال در حوزه اقتصادی، علاوه بر طرح‌های روتین گذشته، بر روی پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرواربندی دام سبک و سنگین، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی تمرکز داریم.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه همایش‌ها روستا محور تر می‌شوند خاطر نشان کرد: در واقع، تجربه موفق سال گذشته، در برخی حوزه‌ها را اکنون در قالب همایش برگزار کرده‌ایم و در ادامه نیز در روستاها متمرکز می‌شویم.

وی با اشاره به موفقیت‌های طرح‌های آزمایشی پرورش ماهی در قفس در استان تاکید کرد: پرورش ماهی در قفس چهار لایه دارد که پرورش در نقاط ساحلی، کم عمق، عمق متوسط و عمق بالا در آب‌های استان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت طرح‌های اقتصادی مردم‌محور تصریح کرد: از مزایای طرح‌های اقتصادی مردم محور، این است که هر شخصی با توان و ظرفیت مالی متفاوت می‌تواند سرمایه گذاری کند و سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ، در این عرصه‌ها فعال می‌شوند.

همایش توسعه آبزی پروری خود معیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی با حضور استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار، فرمانداران شهرستان‌های ساحلی و دهیاران و مدیران دانش بنیان و مدیران شیلات و دامپزشکی و سایر مدیران و کارشناسان و فعالان اقتصادی مرتبط در تنگستان برگزار شد.

کد خبر 6100971

دیگر خبرها

  • قضاوت حقوقی با هوش مصنوعی؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!
  • حکمرانی فضای مجازی نباید به دست دشمنان بیفتد
  • همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند
  • رویداد رسانه‌ای «جام امید» در البرز برگزار می‌شود
  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو برگزار می‌شود
  • وزیر ارشاد: در سامانه مجازی نمایشگاه با تخفیف کتاب بخرید
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود