Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز، از اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قالب طرح شهید سلیمانی در شیراز با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا در مراکز دینی و هیات های مذهبی خبر داد.

سرهنگ احمد جعفری جمعه ۲۲ مرداد در حاشیه بازدید از هیئت های مذهبی و مراسمات عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ضمن بیان تسلیت ایام حزن و اندوه حسنی و تاکید بر لزوم حساسیت بیشتر مراکز دینی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: طرح شهید سلیمانی در کلانشهر شیراز در ایام محرم و صفر به خوبی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای کنترل ویروس کرونا، این سخنان را جدای از یک دستور نظامی از سوی فرمانده کل قوا، یک حجت و حکم شرعی برای بسیجیان و پاسداران دانست و گفت: از همان لحظه مطرح شدن بیانات مقام معظم رهبری، موضوع اجرای طرح‌هایی برای کمک به سیستم بهداشت در راستای مقابله با موج جدید کرونا از سوی بسیجیان و پاسداران مد نظر قرار گرفته است.

جعفری، ضمن بیان جایگاه خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف، الگوی بسیجیان همیشه در صحنه را سردار شهید قاسم سلیمانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: طرح مشترک مقابله با کنترل ویروس کرونا نیز در قرارگاهی با نام  آن شهید گرانقدر اجرا شده و ادامه خواهد داشت.

او همچنین اجرای طرح سرکشی و بازرسی از صنوف، کمک به غربالگری و انجام معاینات تشخیص کرونا، اجرای طرحهای فرهنگسازی و انجام کمک‌های مومنانه به نیازمندان را از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در این قرارگاه اعلام کرد که با مشارکت بسیجیان انجام می‌شود.

جعفری همچنین از همه دلسوزان کشور به ویژه هیات های مذهبی خواست که با حضور در صحنه‌های مختلف طرح شهید سلیمانی و کمک به دستگاه‌های متولی بهداشت و سلامت مردم، جامعه را همانند محل برگزاری مراسم عزاداری، تبدیل به جلوه‌ای از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کنند و با کمک یکدیگر از این شرایط سخت عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه طرح شهید سلیمانی شيراز مقام معظم رهبری استانی شهرستانها طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر