Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ امیر معین الدینی، سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: از هم اکنون برنامه ریزی‌های لازم برای پوشش نقاط ترافیکی در ایام محرم صورت گرفته است.

او در این رابطه به رانندگان توصیه کرد: در این ایام چنانچه چراغ‌های جلو و عقب و یا چراغ ترمز وسیله نقلیه شان معیوب شده سریعاً نسبت به رفع نقص آن اقدام کنند چرا که اکثر عزاداران از لباس تیره و مشکی استفاده می‌کنند که این امر به ویژه در شب‌ها باعث می‌شود مشاهده عابران پیاده مشکل‌تر شود و از طرفی تردد آن‌ها نسبت به شب‌های عادی در سطح سواره رو‌ها بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ معین الدینی افزود: عابران پیاده نیز بایستی در رفت و آمد خود مراقبت کنند و حتی المقدور هنگام عبور از معابر از پل‌های عابر پیاده و محل‌های مجاز و خط کشی عابر پیاده برای تردد استفاده و در محل گردهمایی هیات‌ها نیز در مکان‌های تردد وسایل نقلیه تجمع نکنند.

سرهنگ معین الدینی با تاکید مجدد بر مراقبت رانندگان نسبت به تردد شهروندان که به سبب لباس تیره به خوبی دیده نمی‌شوند گفت: رانندگان وسایل نقلیه از هر گونه رنگ آمیزی و گل مالی خودروی خود که منجر به کاهش دید راننده و مخدوش شدن پلاک خودرو می‌شود نیز خودداری و در اجرای طرح‌های ترافیکی و ممنوعیت‌های موقت عبور و مرور ایام سوگواری ابا عبدالله الحسن علیه السلام همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور رانندگان وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899741

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود