Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری می گوید توان رقابت با باشگاه های صنعتی را ندارند.

سرمربی فجر سپاسی شیراز تأکید کرد که بازیکنان لیگ برتری و تراز اول به‌عنوان سرباز باید به تیمش اضافه شوند، نه هر بازیکن سربازی.

به گزارش طرفداری، علی اصغر کلانتری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت فجر سپاسی شیراز پس از صعود به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

در راستای حمایت از تیم و ورود بدون دغدغه به لیگ برتر، جلساتی با مدیران داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارهای نقل‌وانتقالات را از روز شنبه آغاز می‌کنیم و بازیکنان فعلی را دعوت خواهیم کرد تا قرارداد خود را تمدید کنند. پاداش و مطالبات آنها از فصل گذشته هم باید پرداخت شود و برخی بازیکنان هم می‌خواهند سرباز شوند. اگر آنها عاقلانه فکر کنند، می‌توانند خدمت سربازی خود را در فجر بگذرانند تا به خود و نیز ما کمک کنند.

بازیکنان جدید حتماً تراز اول باشند، هر سربازی را جذب نمی‌کنیم

وی در مورد وضعیت قراردادی خود و نیز بازیکنان مدنظرش برای انتقال به فجر سپاسی تصریح کرد:

من قرارداد مکتوبی با باشگاه امضا نکرده‌ام و دغدغه‌ام بیشتر این است که تیم خوبی شکل بگیرد. پس از آن به وضعیت خودم رسیدگی می‌کنم. می‌خواهیم هشت بازیکن به فجر سپاسی اضافه کنیم که این بازیکنان حتماً باید تراز اول، مثمرثمر و از تیم‌های لیگ برتری باشند. هر بازیکنی را که بخواهد سرباز شود، جذب نمی‌کنیم.

توان رقابت با باشگاه‌های صنعتی را نداریم

سرمربی فجر سپاسی شیراز در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه می‌تواند با باشگاه‌های صنعتی که پیشنهادهای چند 10 میلیاردی به بازیکنان می‌دهند، رقابت کند یا خیر، به تسنیم گفت:

ما توان رقابت با آنها را نداریم و در لیگ برتر هم تنها پنج یا شش تیم می‌توانند نجومی خرج کنند. ما از این هزینه‌ها ناراحت نیستیم و واکنشی نشان نمی‌دهیم. خدا را شکر که این پول‌ها در راه فوتبال خرج می‌شوند.

فجر سپاسی همیشه محیطی پُربرکت بوده است

کلانتری درباره اینکه این موضوع ممکن است باعث شود فجر نتواند بازیکنان موردنظر خود را جذب کند، خاطرنشان کرد:

طبیعی است که یک بازیکن، پیشنهاد 15 میلیاردی باشگاهی را بپذیرد و این حق اوست. ما هم باید از حق مسلم خود یعنی جذب بازیکن سرباز استفاده کنیم. فجر سپاسی همیشه محیطی خوب و پُربرکت بوده و هر بازیکنی به این تیم آمده، چهره شده است. اگر بازیکن 25 ساله‌ای به فجر بیاید، در 26 سالگی خدمتش را تمام کرده است و می‌تواند به هر تیم دیگری برود.

با برخی بازیکنان که می‌خواهند سرباز شوند، به توافق رسیدیم

وی درباره وضعیت بازیکنان فعلی فجر سپاسی و احتمال جدایی آنها بیان کرد:

در هر فصل، تحولاتی در تیم‌ها نسبت به سال گذشته شکل می‌گیرد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تا جایی که بتوانیم و در شرایطی که باشگاه متضرر نشود، تلاش می‌کنیم بیشتر بازیکنان را حفظ کنیم. با بازیکنان سرباز هم مذاکره کردیم و فهرستی 20 نفره از بازیکنانی داریم که می‌خواهند سرباز شوند. با برخی از آنها به توافق رسیده‌ایم و قرار است آنها پاسخ نهایی را در روزهای آینده بدهند.

 در 5 سال آینده می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم

 سرمربی فجر سپاسی شیراز در مورد هدف این باشگاه در سال نخست صعود به لیگ برتر و احتمال شگفتی‌سازی در اولین سال خاطر نشان کرد:

در فصل اول به دنبال رتبه‌های هفتم تا نهم باشیم تا تیم شکل بگیرد. پس از آن اگر برنامه‌ریزی مدوّنی داشته باشیم، در پنج سال آینده می‌توانیم وارد کورس سهمیه آسیایی شویم و در سال اول نباید هدف بزرگی ترسیم کنیم. باید گام به گام به اهداف خود برسیم.

تمرینات از اول شهریور آغاز می‌شود

کلانتری راجع زمان آغاز تمرینات فجر سپاسی شیراز اظهار داشت:

تمرینات را از روز اول شهریور آغاز خواهیم کرد.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات تختی، دایی و قلیچ خانی در باشگاه 100 امتیازی ها / نتایج تیم منتخب قرن (19) تلاش برای فروش مهدی قائدی به هر تیمی غیر از الغرافه و استراماچونی؟! ولادمیر آلکنو: مشکل اصلی ما سرویس بود، کمر تیم شکست؛ من فکر کردم معروف سرویس بهداشتی رفته است شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان تحقق یک رویا؛ احتمال هم‌تیمی شدن رونالدو و مسی در فصل آینده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز تراز اول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک