Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر لزوم اجرای مجدد طرح حاج قاسم سلیمانی بر آرایش دفاعی مناسب و جدید با ویروس کرونا و جدی گرفتن کرونا توسط مسئولین به منظور حفظ جان مردم تأکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوکار امام‌جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی، با اشاره به بهره‌گیری از زیارت عاشورا اظهار داشت: زیارت عاشورا حدیث قدسی از سوی پروردگار عالم است و دعاهای آن سبک زندگی اسلامی را به انسان آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از قیام عاشورا انجام فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر برای احیای دین خداست و موظف هستیم که با دین‌شناسی، دین یاوری و دین‌باوری دین اسلام را همراهی کنیم و خیرخواهی عمومی نسبت به جامعه داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس با بیان اینکه از دولت جدید این مطالبه را داریم که با بدحجابی و بی‌حجابی، سگ گردانی و با این پدیده‌های شوم در جامعه که موجب سلب برکت از جامعه و زندگی مردم شده را برخورد کند افزود: از مهم‌ترین اقدامات در مجالس حسینی با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دست دادن و استفاده از ماسک است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوکار با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: باید آرایش دفاعی مناسب و جدید با ویروس کرونا داشته باشیم و مسئولان شهرستان‌هم جلسه ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند چراکه جان مردم در گرو تصمیمات مسئولان است.

وی تأکید کرد: موج جدید رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه باید راه‌اندازی شود و ابتکارات و کارهای جدید انجام شود و نذورات حسینی را به سمت کمک به نیازمندان و محرومین سوق داد تا با سربلندی و سر افزاری از این مرحله عبور کنیم.

امام‌جمعه شهرستان قدس در ارتباط با وضعیت نامناسب فضای واکسیناسیون و همکاری مسئولان در رفع مشکلات مراکز تجمیعی گفت: سوله سوم در روزهای آینده به دو مرکز فعلی اضافه خواهد شد و مصلی نماز جمعه و درصورت نیاز مساجد نیز آمادگی برای ارائه خدمات برای واکسیناسیون را دارند و گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردم اجتماعی و مردم نهاد نیز به مجموعه بهداشت و درمان کمک کنند.

جوکار ضمن یاد و گرامیداشت شهدای مدافع حرم به ویژه شهید یداللهی شهید مدافع حرم شهریار ابراز داشت: شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت تربیت یافتگان مکتب حسینی هستند و ایستادگی و مقاومت جبهه مقاومت مرهون درس‌هایی است که از امام حسین (ع) آموخته شده است. همچنین آزادگان سرافراز نماد ایستادگی و پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: کودتای 28 مرداد سال 1332 نمونه‌ای از عدم مقاومت و تکیه به آمریکا بود که با جدایی از مردم و روحانیت با شکست مواجه شد و باید از این مسئله درس گرفت که هر جا در مقابل دشمن کوتاه آمدیم با شکست روبه‌رو خواهیم شد.

امام‌جمعه شهرقدس در ارتباط با تصویر منتشر شده از دیدار سفیر جدید انگلیس و روسیه افزود: دستگاه دیپلماسی کشور باید اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دهد و باید با حرکت دیپلماتیک فعال با این قضیه برخورد کند تا این گستاخی‌ها تکرار نشود.

جوکار خاطرنشان کرد: اولویتی که امروز مردم از دولت آیت‌الله رئیسی انتظار دارند، برنامه‌ریزی برای تحول اقتصادی است اما تا تحول مدیریتی ایجاد نشود نمی‌توان توقع تحول اقتصادی و فرهنگی و عرصه‌های دیگر را داشت.

سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم به 35 درصد رسید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم خداپرست امام‌جمعه شریف‌آباد در خطبه‌های عبادی سیاسی و دشمن‌شکن این هفته با اشاره به افزایش شدت بیماری کرونا ویروس در پیک پنجم اظهار داشت: متأسفانه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سطح رعایت مردم به 35 درصد رسید و در حال حاضر شاهدیم که با رعایت نکردن موازین بهداشتی جان خود و خانواده و جامعه را به خطر می‌اندازند لذا از مردم خواهش می‌کنم تا بیشتر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خود و خانواده‌هایشان اهمیت بدهند.

وی در ادامه به هجمه‌های گسترده به مجالس عزاداری امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: مؤمنین بیش از همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما متأسفانه به جای انتقاد از سفرها که هنوز در حال انجام است و مراسمات برگزاری شده در تالارها که تا شب آغاز محرم ادامه داشت سرنیزه اتهام به‌سوی مجالس امام حسین (ع) است.

امام‌جمعه شریف‌آباد در ادامه با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون و شرکت همه مردم در این طرح گفت: کادر درمان سخت‌کوشانه برای واکسیناسیون مردم تلاش می‌کنند و عده بسیاری در این طرح شرکت کردند اما برخی از تزریق ممانعت می‌کنند، از مردم خواهش می‌کنم تا در این طرح شرکت کنند و واکسن را دریافت کنند استفاده از واکسن ایرانی یا خارجی می‌تواند ابتلا و مرگ را کاهش دهد، البته اگر از واکسن ایرانی استفاده شود به لحاظ بیولوژیک و ژنتیک بهتر است و صرفه اقتصادی برای جلوگیری از خروج ارز دارد.

خداپرست در پایان با اشاره به فرامین 2 روز گذشته رهبری خاطرنشان کرد: طرح حاج قاسم سلیمانی کم رنگ شده که باید دوباره اجرا شود و اجرای مواسات و همدلی با محوریت مسجد باید ادامه یابد.

امنیت بیولوژیک و صرفه اقتصادی از مزیت‌های واکسن ایرانی است

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام‌جمعه دماوند در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در دماوند با اشاره به 22 مرداد روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: همان‌طور که در لبنان مشاهده شد تمام قدرت‌ها در آنجا جمع شده بودند اما زمانی که یک عده کم در مقابلشان ایستاد، آن‌ها شکست خوردند؛ هفته گذشته رژیم صهیونیستی حملاتی را بر ضد برخی مناطق جنوب لبنان تدارک دید و مقاومت اسلامی لبنان بلافاصله برخی مناطق صهیونیست را موشک‌باران کرد.

وی ادامه داد: راهبرد چشم در برابر چشم برای جبهه مقاومت در هر شرایطی ثابت است، دشمن جبهه مقاومت باید بدانند مشکلات داخلی مانع پاسخگویی نظامی خواهد شد موازنه وحشت به نفع مقاومت تغییریافته است؛ ما باید معادله بازدارندگی را از موضوع دفاعی به همه عرصه‌ها گسترش دهیم.

امام‌جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: مسلمین اگر در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی مقتدر باشند دشمنان جرئت و توان خرابکاری پیدا نمی‌کنند؛ موفقیت مسلمانان ‌همواره زمانی حاصله شده که از نعمت وحدت و تبعیت از رهبر الهی و جهاد همه‌جانبه برخوردار بوده و شکست آن‌ها زمانی بوده که دچار اختلاف و سرپیچی از رهبر الهی شده و جهاد را ترک کردند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: ایران اسلامی ما امروز نیازمند جهاد اقتصادی علمی و تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به مردم برای اجرای عدالت اجتماعی است؛ حل مشکل گرانی و تقویت ارزش پول ملی خواسته اولیه مردم از دولت جدید است.

امام‌جمعه دماوند در خصوص مزیت‌های تولید واکسن داخلی خاطرنشان کرد: دسترسی پایدار، امنیت بیولوژیک و صرفه اقتصادی از مزیت‌های واکسن ایرانی است؛ همان‌طور که رهبر انقلاب اشاره کردند باید تمام نکات بهداشتی ازجمله زدن ماسک و واکسن رعایت شود تا هر چه زودتر این مریضی و ویروس منحوس به پایان برسد.

وزارت امور خارجه با موضع فعال و مقتدرانه، پاسخ دندان‌شکن به سفیر انگلیس و دولت مستکبرش بدهد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی امام‌جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: از همه هیئت‌های مذهبی، مساجد حوزه‌های علمیه و تشکل‌های مردمی و علاقه‌مندان به اهل‌بیت می‌خواهیم که با سوگواری و برگزاری مراسم و سیاه‌پوش کردن معابر و اماکن و اقدامات فرهنگی نسبت به تعظیم شعائر حسینی اقدام کنند.

وی افزود: قیام عاشورا است که اسلام را زنده نگه‌داشته و برای همیشه الهام‌بخش بشریت خواهد بود لذا توصیه می‌کنم حتماً در ایام عاشورا و تاسوعا ضمن توجه به برگزاری مراسم مطابق شرایط کرونایی و رعایت دستورات بهداشتی و برگزاری روضه‌های خانگی اقدام شود و کسانی که علائم بیماری دارند یا نگرانی از ابتلای به بیماری دارند و بیماری‌های زمینه‌ای دارند در این مراسم شرکت نکنند چراکه سلامتی خود و دیگران اهمیت زیادی دارد.

 امام‌جمعه موقت ورامین در ادامه گفت: هیئت عزاداری واقعاً به رعایت دستورات بهداشتی اهمیت دهند و بدانند عزاداری مستحب است اما رعایت سلامتی مردم واجب، همچنین در نذورات توجه به محرومین موردتوجه قرار گیرد تا به برکت برگزاری این محافل خداوند ما را مشمول عنایت خود قرار دهد و این بیماری و بلا را از جامعه بشری و این کشور و اهل‌بیت دور کند.

محمودی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری ابراز داشت: باید مبارزه با کرونا را جدی بگیریم امروز مبارزه با این بیماری مسئله اول کشور است، بیمارستان‌ها مملو از بیماران شده و جهت درمان بیماران مشکلات جدی وجود دارد لذا باید در جهت مبارزه با این بیماری انسجام مدیریتی وجود داشته باشد و از تمام ظرفیت‌های موجود بهره برده شود.

وی تصریح کرد: با سوءاستفاده‌ها و تخلفات برخورد شود، البته این که به خاطر بیماری در برخی مراکز با کمبود دارو مواجه باشیم قابل توجیه است اما اینکه همین داروها در بازار آزاد و باقیمت‌های گزاف وجود داشته باشد اصلاً قابل توجیه نیست لذا باید دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با تمام توان با این فساد مبارزه کنند.

امام‌جمعه موقت ورامین با اشاره به 21 مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک افزود: به این منظور لازم است بر لزوم توجه جدی به توسعه و حمایت از صنعت و تولید تأکید شود چراکه امروز ما نیاز به تقویت بنیه اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های تولیدی داریم و به لطف خدا از منابع ارزشمند نیروی انسانی کارآمد نیز بهره‌مند هستیم و باید تحقق شعار سال با پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در تحقق این مهم پوشش شود و قوانین دست‌وپا گیر توسط مجلس اصلاح شود و مدیران و مسئولان با روحیه جهادی به میدان بیایند باید این اعتقاد و اراده در تمام مسئولین وجود داشته باشد و مردم نیز در این جهت کوشا باشند یقیناً آینده درخشانی در حوزه اقتصادی در انتظار کشور خواهد بود و در این خصوص من از تولیدکنندگان و تلاشگران عرصه اقتصادی تشکر می‌کنم و همان‌گونه که حضور آن‌ها عرض کردم اینجا هم عرض می‌کنم نهاد جمعه با تمام توان حامی تولید خواهد بود.

محمودی عنوان داشت: اول محرم به نام هفته امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده که نام‌گذاری خوبی است، اگرچه کار جدی در این رابطه انجام نمی‌شود و غریب‌ترین و مظلوم‌ترین و با اهمیت‌ترین فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر است، درباره اهمیت این دو تکلیف الهی سخن زیاد گفته‌شده است ولی آن چیزی که حلقه مفقوده است عمل به این دستور است و به اعتقاد من باید اجرای این دو پدیده در سطح مسئولان و مدیران اولویت داشته باشد و تا برخی مسئولان اعتقاد عملی به این دو واجب نداشته باشند اتفاقی نخواهد افتاد اگر به این اصل قرآنی عمل شود آیا هر کس به خود اجازه می‌داد با اعتقادات و ارزش‌های جامعه بازی کند، آیا وضعیت فرهنگی جامعه این‌گونه می‌شد، آیا برخی مدیران در این فسادها قرار می‌گرفتند.

وی با اشاره به عملکرد سفیران روسیه و انگلیس که در رسانه‌ها منتشر شد افزود: این عمل یادآوری آن روحیه سلطه‌طلبی کشورهای استعمار در ایران است، در سال 1322 کنفرانس تهران در سفارت شوروی با حضور سران شوروی آمریکا و انگلیس، چرچیل، روزولت و استالین در پایان جنگ جهانی دوم برگزار شد در جنگ جهانی دوم متفقین ایران را در اشغال داشتند تهران را به عنوان مرکز نشست و بدون اطلاع ایران قرار دادند و شاه ایران وقتی مطلع شد به سفارت شوروی رفت و با آن‌ها دیدار کند، آری این چنین روزهای ذلت‌بار را گذرانده‌اند حالا دو سفیر یک عکس می‌گیرند با همان صحنه حتماً سفرای این دو کشور خوب می‌دانند ایران امروز ایران گذشته نیست البته سفیر روسیه از این حرکت خود عذرخواهی کرده اگرچه این عذرخواهی کافی نیست و سفیر انگلیس بداند جنایت‌های این کشور در حقوق ایران که همچنان ادامه دارد بر مردم ایران پوشیده نیست و باید وزارت امور خارجه با موضع فعال و مقتدرانه پاسخ دندان‌شکن را به این سفیر و دولت مستکبرش بدهد.

عاشورا رمز پیروزی و ماندگاری ارزش‌ها و عامل لرزش و ریزش کاخ‌های ستم و ظلم است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی امام‌جمعه قرچک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: شناخت منطق موضع امروز ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مهم‌ترین وظیفه ما است. امروز موضع ولی امر و امام ما موضع مقاومت، استقلال، شجاعت و شهادت است.

وی افزود: امروز همه درس‌های عاشورا را باید متوجه باشیم، عاشورا رمز پیروزی و ماندگاری ارزش‌ها و عامل لرزش و ریزش کاخ‌های ستم و ظلم است. از عاشورا تا به امروز خیلی از کاخ‌های ظلم برچیده شد اما نه به‌اندازه امروز چراکه انقلابی به بزرگی انقلاب ما به وجود نیامده بود.

خطیب نماز جمعه شهرستان قرچک: امام خمینی (رض) فرمودند " هیچ قدرتی حریف عاشورا نمی‌شود ". در زیارت عاشورا وقتی به تعبیر و تفسیر و رویدادهای امروز می‌نگریم یعنی لعن و نفرین به آمریکای جنایت‌کار و شیطان آشکار امروزی، آسیب بزرگ جوامع جهانی اسلام قطعاً آمریکا جنایت‌کار است.

اسماعیلی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تعبیر حکیمانه‌ای نسبت به روحیه مقاومت و استکبارستیزی دارند و آن‌هم این است که اگر تمامی کشورهای مسلمان جهان ‌همچون ایران با کشورهای ستم‌کار و شیطان‌صفت همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله و مواجه بودند امروز بیش‌ازپیش آنان در موضع ضعف و نهایتاً در آستانه شکست بودند.

وی در ادامه تأکید کرد: باید ویژه از رئیس‌جمهور توانمند و مجاهد حضرت آیت‌الله رئیسی تشکر کرد که تا کنون بدون تشکیل کابینه تنها با قدرت در حل مشکلات و بررسی معضلات با روحیه جهادی عمل می‌کنند، اینکه با وجود این بیماری خطرناک به بیمارستان‌ها و محل واکسیناسیون ویروس کرونا می‌روند قابل‌تحسین است.

امام‌جمعه قرچک گفت: با نشستن و نگاه کردن مشکلات حل نمی‌شود، از همین آغاز دولت با اقداماتی که تاکنون رئیس‌جمهور محترم در آغازین روزهای تصدی انجام دادن امیدواری در دل مردم جاری شده است و امیدواریم در این مسیر موفق باشند.

اردوگاه ایستادگی و صبر امام حسین (ع) امروز ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی امام‌جمعه پاکدشت در خطبه‌های عبادی سیاسی و دشمن‌شکن این هفته با اشاره به دو معروف مهم در این روزهای جهان اسلام اظهار داشت: با آغاز محرم 2 معروف مهم چون برپایی مجالس عزاداری امام حسین (ع) و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطرح است؛ متأسفانه 3 مبحث برای برپایی مراسم عزاداری مطرح‌شده که یکی از آن‌ها برپا نکردن مراسم عزاداری است که هم به لحاظ شرع و عرف و عقل به دور است و یا گفته می‌شود مجالس عزاداری برپا شود و هرکس در این مسیر کرونا گرفت و فوت شد شهید است این صحبت نیز نادرست و به‌دوراز عقل و عرف است.

وی در ادامه افزود: رهبری فرمودند مجالس عزای امام حسین (ع) را طوری برگزار کنیم که مورد طعن دشمن قرار نگیرد؛ مجالس عزاداری امام حسین (ع) را با قوت و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار کنید.

خطیب نماز جمعه پاکدشت در ادامه گفت: امام حسین (ع) فرمودند که من برای امربه‌معروف و نهی از منکر قیام کردم و باید به مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر بیشتر دقت کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خواندن دعاهای توصیه‌شده شاهد از بین رفتن این بیماری منحوس باشیم.

لزومی در ادامه به فرامین دو روز گذشته رهبری اشاره کرد و افزود: رهبری سخنان مهمی ازجمله توزیع مناسب دارو و نظارت بیشتر مسئولان بر توزیع دقیق به داروخانه‌ها، اجرای مجدد طرح حاج قاسم سلیمانی و شناسایی بیماران و درمان‌ هم‌وطنان برای کاهش شدت پیک پنجم فرمودند.

وی در ادامه به الگو گیری انقلاب اسلامی از عاشورا و تاسوعای حسینی اشاره کرد و افزود: در کربلا 2 اردوگاه بیشتر نبود اردوگاه کفر و اردوگاه حق؛ امروز نیز بدین گونه است امروز کفر که همان اردوگاه یزید است در کاخ سفید برپاشده و اتاق جنگش تصمیم به کشتن بی‌گناهان جهان می‌گیرد و اردوگاه امام حسین (ع) در ایران است، این مهم باید برای مردم بهتر بازگو شود راه سعادت، استقامت و ایثار و صبر در اردوگاه امام حسین (ع) است.

امام‌جمعه پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: همه عزاداری‌های امام حسین (ع) زنجیرزنی و سینه‌زنی نیست بلکه رسیدن به شعور حسینی و الگو گیری از نهضت حسینی و کربلای امام حسین (ع) در زندگانی امروز همه است.

تحقق بیانیه گام دوم از برنامه‌های راهبردی رئیس‌جمهور منتخب مردم است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین حسینی امام‌جمعه شهرستان پردیس ضمن دعوت از نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: با شروع به کار دولت مردمی، نگاه همگان به‌سوی رئیس‌جمهور محترم برای رفع مشکلات اقتصادی و اساسى کشور و مردم است.

وی با اشاره به بیانات و تأکید مقام معظم رهبری افزود: اکنون آیت‌الله رئیسى در آزمون خطیرى قرارگرفته است و برنامه‌های راهبردی وی تا چه اندازه براى تحقق مطالبات رهبرى درجهت رفع مشکلات مردم در این مسیر حرکت خواهند کرد.

امام‌جمعه شهرستان پردیس در ادامه گفت: براى رئیس‌جمهور منتخب و دولت سیزدهم آرزوى موفقیت داریم و بدیهى است پس از طى یک فرصت معقول، میزان تحقق مطالبات امام جامعه باید از رئیس‌جمهورى مطالبه شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با اشاره به تولید واکسن ایرانی گفت: ایران تا به ‌امروز ثابت کرده که در علوم فنى و استراتژیک با دستیابی به موضوع سلول‌هاى بنیادى تولید واکسن ایرانی برکت توانایی‌های درخشان و حضوری پررنگ در شاخه‌های پزشکی جهان داشته است.

وی تصریح کرد: تولید واکسن‌ها در داخل کشور ازنظر اقتصادی هم هزینه‌های خرید را کاهش می‌دهد و هم علاوه بر جلوگیری از خروج ارز می‌تواند با صادرات ارزآوری هم داشته باشد.

انتقاد امام جمعه خرم‌آباد از رکود در کارخانه‌های فولاد لرستان /‌‌‌ فولاد ازنا و صدر فولاد خرم‌آباد بهره‌ای به ‌مردم نرساند‌ند‌امام جمعه ایلام: قیام امام حسین(ع) آغازگر نهضتی بزرگ در جهان برای نصرت دین بودامام جمعه سمنان: عزاداران حسینی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند

خطیب جمعه پردیس یادآور شد: ایران با انسجام و خودکفایی در تولید واکسن با هرگونه تهدید، مرتبط با این موضوع نفی کرده و نفوذ و قدرت چانه‌زنى خود را در عرصه‌هاى منطقه‌اى و بین‌المللى را افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین خاطرنشان کرد: در ایام ویژه ماه محرم که مایه برکت و رحمت و باعث دفع بلاهاست دعا می‌کنیم و از امام حسین (ع) می‌خواهیم تا شر این بیماری کرونا و همه مشکلات و بیماری‌ها و گرفتاری‌ها را از سر ملت ایران کوتاه کند.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی امربه معروف و نهی از منکر حجت الاسلام والمسلمین امام جمعه شهرستان مقام معظم رهبری استحجت الاسلام مجالس عزاداری امام جمعه جمعه این هفته واکسن ایرانی تولید واکسن ویروس کرونا جبهه مقاومت رئیس جمهور نماز جمعه امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم