Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: جزئیات محدودیت‌های جدی و جدید در ترددها، کسب و کار، مسائل فرهنگی، آموزش‌ و ادارات دولتی فردا تصمیم گیری و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: امروز جلسه‌ای در حضور رئیس جمهور برگزار و تصمیمات مهمی گرفته شد و باید توجه داشت که کرونای دلتا سراسر دنیا را گرفته است و ما باید سرعت واکسیناسیون را بالا ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از تصمیماتی که امروز گرفته و روی آن تاکید شد این بود که عزم جدی و همکاری با کمک مردم صورت بگیرد تا ترددها در سراسر کشور کاهش پیدا کند و در این زمینه باید مردم توجیه شوند و با توجه به وضعیت بیماری ناگزیر به تشدید محدودیت‌ها هستیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: در ماه محرم هستیم و تاکید شد دستورالعمل‌ها به شدت رعایت شود و برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته ممنوع است.

رئیسی عنوان کرد: در این چند روز برخی مداحان بزرگ اعلام آمادگی کردند تا با رعایت دستورالعمل‌ها مراسم عزاداری برگزار کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید شد که باید صف دارو در داروخانه‌ها جمع شود و دستوراتی داده شد که فردا جزییات آن مشخص می‌شود.

رئیسی عنوان کرد: جزئیات محدودیت‌های جدی و جدید در ترددها، کسب و کار، مسائل فرهنگی، آموزش‌ و فعالیت ادارات دولتی فردا تصمیم گیری و ابلاغ خواهد شد، چون هیچ راهی جز اعمال محدودیت با توجه به آمار بالای بستری در بیمارستان‌ها نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ستاد مبارزه با کرونا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!