Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید شیرانی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۵۵۱ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که نتیجه آزمایش ۵۲۱ نفر از مراجعه کنندگان سرپایی مثبت و آزمایش ۷۰ نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی هم مثبت اعلام شد.

وی افزود: با فوت ۹ نفر در شبانه روز گذشته، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۲۶۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی، تعداد افراد بستری در مراکز درمانی استان را بیش از ۶۶۷ نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۷۱ بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی بستری استان هستند.

کد خبر 5280405

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دامپزشکی چهارمحال و بختیاری آمار کرونا محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا روز خبرنگار شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری