Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن مدیران تولید سینمای ایران درخواست کرد که "هزار واکسن فوری برای پروژه های در حال فیلمبرداری اختصاص پیدا کند تا عوامل جوانی که در معرض کرونای دلتا هستند و هنوز سن شان به جامعه هدف واکسیناسیون نرسیده است، هر چه زودتر ایمن بشوند."

محمدرضا منصوری تصریح کرد: اوضاع کرونا در روند تولیدات سینمایی و سریال های شبکه نمایش خانگی، اوضاع اسفناکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال حاضر با اطلاعاتی که جمع آوری کردیم،حدود 23 پروژه شامل فیلم های سینمایی و شبکه نمایش خانگی در حال فیلمبرداری است که هم اکنون تولید سه پروژه به دلیل ابتلای عوامل به کرونا، متوقف شده است.

منصوری خاطرنشان کرد: این سوی دلتا طبق گفته ها ی علمی، جوان ها را بیشتر درگیر می کند و الان در حال حاضر عوامل پشت و جلوی دوربین ما، عمدتا سنین زیر 35 سال هستند و با جدولی که وزارت بهداشت برای واکسیناسیون اعلام کرده است، مشخص نیست که در چه مقطع زمانی به این گروه جوان برسد.

او در بخش دیگری  گفت:  در پروژه های در حال فیلمبرداری تعداد افرادی که کار می کنند،آنهایی که نیازمند واکسن هستند ( چون بخشی سن شان به جامعه هدف رسیده و واکسیناسیون شدند) این درخواست برای جوانانی است که هنوز به سن واکسیناسیون نرسیدند اما در شرایط خاصی جلوی دوربین یا پشت دوربین مشغول کار هستند.

ما می توانیم با اختصاص دادن 30 واکسن به هر پروژه تولیدی فیلم یا سریال در شبکه خانگی، از بحران گسترده تر در سینما جلوگیری کنیم.بنابراین اگر هر پروژه سینمایی را متوسط بین 30 تا 40 سهمیه درنظر بگیریم، بیشتر از 1000 واکسن نیاز نداریم و این درخواست زیادی از وزارت بهداشت نیست تا کل پروژه های در حال تولید را واکسیناسیون کنیم.

منصوری در پایان به عنوان رییس انجمن مدیران تولید سینمای ایران درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به واکسن زدن پروژه های در حال تولید، اقدام شود تا ما بیشتر از این هزینه بابت تعطیلی و از دست دادن عزیزانمان ندهیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پروژه های در حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد