Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود خاتمی، با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، افزود: با توجه به تیم قوی وزیر پیشنهادی می‌توان گفت ایشان در جهت حل مشکلات در زمینه بهداشت و درمان موفق خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کابینه پیشنهادی رئیس جمهور که از توانمندی و تجارب لازم و کافی دارا هستند، اظهار داشت: مردم با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند و نیاز است که وزرای پیشنهادی از تجارب خود بهره مند شده و در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاتمی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت از رزومه خوبی برخوردار است، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان دو دوره معاون آموزشی وزارت بهداشت بوده و سابقه خوبی در اداره امور محوله داشته و علاوه بر ریاست بیمارستان لبافی نژاد، مدرسه‌ای را جهت احداث بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران کرونایی در اختیار گرفتند. بنابراین از وزارت بهداشت دور نبوده و می‌تواند در انجام امور در سمت وزارت بهداشت موفق عمل کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی تجربه کافی و لازم را در زمینه بهداشت و درمان دارد و با توجه به تیم قوی که در اختیار دارد می‌تواند با پشتوانه محکم و با قدرت در این جایگاه قرار گیرند و موفق شوند و با شناختی که نمایندگان از ایشان دارند، موفق به کسب رأی اعتماد با آرا بالا خواهند شد.

کد خبر 5280431

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا واکسیناسیون ستاد ملی مقابله با کرونا دیابت سعید نمکی کلسترول وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تست کرونا کووید 19 علیرضا زالی سازمان غذا و دارو وزیر پیشنهادی بهداشت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود

دکتر وطن خواه با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه، استفاده بهینه از منابع  و عدم موازی کاری در آزمایشگاه‌ها، سطح‌بندی نیروی انسانی آزمایشگاه‌ها متناسب با تخصص آن‌ها و فراهم کردن دسترسی به تمامی خدمات آزمایشگاهی برای مردم در تمامی نقاط کشور با بهترین کیفیت خدمات آزمایشگاهی است.

وی افزود: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه یادآور شد: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی در ادامه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰  آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد