Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی برای احمد نوراللهی در استوری اینستاگرامش نوشت:

انشاالله که هر چی خیر است برایت پیش بیاید.

نکته اینجاست که این دو بازیکن رابطه بسیار خوبی با هم دارند و در بسیاری از اردوها هم اتاقی هستند. حالا خیلی‌ها می‌گویند احمد عزم جدایی کرده و این استوری نشان دهنده جدایی احتمالی نوراللهی از پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمد نوراللهی قبلا پیشنهاد بالایی به پرسپولیس داده بود که پرداخت آن در توان باشگاه پرسپولیس نبود.او  البته شایستگی‌های خود را با پیراهن پرسپولیس ثابت کرده و بدون شک ستاره لیگ بیستم بود اما باید دید در نهایت کارش با پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود و آیا مسئولان این باشگاه می توانند از احمد تخفیف بگیرند و او را حفظ کنند یا نه؟

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات