Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسافر کرونا مثبتی که با شگردی عجیب قصد سوارشدن هواپیما را داشت در فرودگاه گرفتار شد.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، یک مرد اندونزیایی که با پوشش زنانه سوار بر هواپیما شده بود توسط پلیس این کشور دستگیر شد. این مرد که هویتش اعلام نشده پس از مثبت شدن ابتلایش به کرونا با پوشش زنانه و فریب خدمه پرواز سوار بر هواپیما شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش BBC این مرد با پوشاندن صورت خود در حالی که جواب تست منفی کرونا و همچنین پاسپورت همسرش را به همراه داشت موفق به حضور در این پرواز شده بود. با وجود آنکه در ابتدا نقشه وی با موفقیت اجرا شد، اما در میانه پرواز و زمانی که او قصد تعویض لباس هایش را داشت به دام افتاد. این اتفاق روز یکشنبه و در پرواز جاکارتا به ترناته رخ داد.

 

بنا به گزارش CNN یکی از خدمه پرواز به پلیس گفت که مردی را مشاهده کرده که در حالی که روبند بر صورت داشته وارد دستشویی شده و دقایقی بعد در حالی که لباس مردان را بر تن داشته از آنجا خارج شده است. این اتفاق سپس به مسئولان در فرودگاه ترناته اطلاع داده شد و این مسافر پس از فرود هواپیما توسط پلیس فرودگاه دستگیر شد.

پس از دستگیری بلافاصله تست کرونا روی این مرد انجام شد که نتیجه آن مثبت بود. در حالی که وی به قرنطینه اعزام شده، پلیس اعلام کرده که مراحل رسیدگی به اتهام وی پس از بهبودی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا