Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی گفت: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نگذاریم دشمنان برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) را دستاویزی برای حمله به ارزشهای اعتقادی ما قرار بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ حجت الاسلام «سیدحسین حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس با بیان اینکه  اکنون آیت الله رئیسی در آزمون خطیری قرار گرفته و باید دید وی تا چه اندازه می تواند با برنامه  برای تحقق مطالبات رهبری که همان مطالبات مردم است وارد شده و در آن مسیر حرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پردیس  در جمع مردم ولایت مدار این شهرستان که برای برپایی  نماز در مسجد الغدیر آمده بودند با اشاره به تاکیدات رهبری کرونا را مسئله اول کشور خواند و گفت:  طغیان جهانی کرونا همچنان درحال تاختن هست و در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰ هزار نفر، مبتلا می شوند و روزانه بیش از ۵۰۰ نفر را به کام مرگ می کشد و در این شرایط یک اقدام ملی با آرایش دفاعی جدید با بهره گیری از منویات رهبری باید داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مدیریت کشور در جهت تولید واکسن ملی از سوی رهبر، دستور منطقی و جهادی برای مقابله با کرونا از سوی رئیس جمهور راهکارهای عملی مقابله با کرونا در این شرایط سخت است.

حسینی در در شب های آغازین ماه محرم بازدیدی از برپایی مراسم های عزاداری هیات های شهرستان داشت یادآور شد: همه متدین ها و هیات های عزاداری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را بیش از گذشته جدی بگیرند و با ناظران بهداشتی همکاری داشته باشند و  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نگذاریم دشمنان برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) را دستاویزی برای حمله به ارزشهای اعتقادی ما قرار بدهند.

حسینی همچنین با بیان دلایل اهمیت ساخت واکسن ایرانی، یادآور شد:  دسترسی پایدار، امنیت بیولوژیک، صرفه اقتصادی، توانایی فنی و ابزار قدرت را می توان از دلایل اهمیت ساخت واکسن ایرانی دانست و با خودکفایی در زمینه تولید واکسن هرگونه تهدید محتمل مرتبط با این موضوع را مرتفع کرده و نفوذ و قدرت چانه‌زنی خود در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش دهیم.

وی ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان شهرستان پردیس در  اجرای سریع واکسیناسیون گفت: حرکت به‌ سمت واکسن ایرانی به‌ معنای محدود کردن واردات نمونه‌های مناسب خارجی یا ایجاد انحصار برای نمونه‌های داخلی نیست.

امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های نماز جمعه امروز با بیان اینکه  ما در روایت‌سازی رسانه‌ای ضعیف هستیم اظهارداشت:  ما باید در این زمینه خود را تقویت کرده و سرگرم امواج رسانه ای نشویم و در حوزه رسانه فقط درگیر دفاع نباشیم، بلکه باید به دشمن هجمه ببریم.

وی همچنین گفت: رسانه ها باید صدای مردم و مشکلات کشور بدون تخریب باشند.

گفتنی است همایش شیرخوارگاه حسینی نیز صبح امروز با حضور امام جمعه پردیس در نورالشهدا این شهر برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان پردیس حجت الاسلام حسینی رعایت شیوه نامه های بهداشتی شهرستان پردیس امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: شرب خمر از گناهان بزرگ است و برخی دسته جمعی مجلس گناه برپا می‌کنند که باید با آن برخورد شود.

وی ابراز داشت: در جامعه شرب خمر حرام بوده و باید تذکر و برخورد لازم در این مورد اجرایی شود.

حسینی با تاکید بر تقوای الهی و دوری از گناه، افزود: کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند، کیفری سخت در انتظار آنها خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه وجود امام ضرورتی برای جامعه است، اظهار کرد: نبود امام نظام تشریع و تکوین را از بین می‌برد.

حسینی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) انقلابی بزرگ در مذهب ایجاد کرد، بیان داشت: اساتید زیادی برای ترویج دین توسط امام صادق (ع) تربیت شد.

حسینی همچنین روز جهانی هلال احمر و ماما را به جامعه هدف تبریک گفت.

کد خبر 6095798

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد