Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه تمام هیأت‌های عزاداری، باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند اظهار داشت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نگذاریم دشمنان برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) را دستاویزی برای حمله به ارزشهای اعتقادی ما قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه دسترسی پایدار، امنیت بیولوژیک، صرفه اقتصادی، توانایی فنی و ابزار قدرت را می‌توان از دلایل اهمیت ساخت واکسن ایرانی است گفت: حرکت به سمت واکسن ایرانی به‌معنای محدود کردن واردات نمونه‌های مناسب خارجی یا ایجاد انحصار برای نمونه‌های داخلی نیست.

امام جمعه پردیس بیان داشت: رژیم صهیونیستی زمانی را برای حمله انتخاب کرد که تصور می‌کرد حزب الله به‌خاطر مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی مردم و اوضاع نابسامان برق و سوخت، وارد پاسخگویی نخواهد شد و حزب‌الله لبنان با رهبری سیدحسن نصرالله نشان داد که در هر شرایطی با همکاری دیگر گروه‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و جریان مزدور وابسته مثلث عبری-عربی-غربی در داخل لبنان از تمامیت ارضی لبنان دفاع خواهد کرد و پاسخ متقابل را با تمام قدرت خواهد داد.

وی تاکید کرد که نباید سرگرم امواج رسانه‌ای شویم و در حوزه رسانه در گیر دفاع نباشیم گفت: باید به دشمن هجمه هم برد و همچنین باید صدای مردم و مشکلات کشور را بدون تخریب انعکاس بدهیم.

کد خبر 5280311

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسین حسینی امام جمعه پردیس خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم بوشهر روز خبرنگار واکسن کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا شیوع کرونا گرگان اردبیل واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان