Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به رسوب کالا‌های مرتبط با کرونا، گفت: گمرک دستورات خوبی مبنی بر حمل یکسره برای دارو‌ها صادر کرده است.

خبرگزاری میزان - عمرانی با حضور در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما درباره رسوب کالا‌های مرتبط با کرونا گفت:دیشب یک تریلی سرم وارد می‌شد که احساس کردم باید در محل حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: مشاهدات حکایت از وجود ۶۵۰۰ تن مواد اولیه دارویی است.

وی با بیان اینکه حضور ما بیشتر جنبه تعاملی دارد، گفت:شانه ساز، معاون وزیر بهداشت قرار شد فردا تیمی رابرای دلایل عدم ترخیص بفرستند.

عمرانی ادامه داد: امروز در حوزه سلامت انتظار مردم از مسئولین این است که در میدان باشیم.

وی با بیان اینکه از راننده‌ای که ۲۴ ساعت رانندگی کرده بود که سرم‌ها را برساند تشکر می‌کنم، گفت گمرک هم همانجا کالا‌ها را به سمت بازار مصرف ارسال کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: گمرک دستورات خوبی مبنی بر حمل یکسره برای دارو‌ها صادر کرده است.

عمرانی درباره کاهش روند تشریفات گمرکی برای دارو‌ها و کالا‌های خاص کرونا گفت:گمرک دستورات خوبی مبنی بر حمل یکسره برای دارو‌ها صادر کرده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: به صاحبان مواد اولیه هشدار دادیم و تاکید داریم که چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی دو تا دوماه مهلت دارند بیایندکالایشان را ترخیص کنند و اگر این اتفاق نیفتاد گمرک مکلف است این کالا‌ها را به عنوان متروکه اعلام کند و نماینده سازمان اموال تملیکی این‌ها را به مزایده بگذارد.

بیشتر بخوانید: واردات ۸۵۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) در ۱۰۰ روز

در حال تکمیل...

برچسب ها: دادستان کل کشور رسوب کالا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور رسوب کالا معاون قضایی دادستان کل کشور برای دارو ها رسوب کالا کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان