Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:42:06 GMT

جیدون سانچو: ما در منچستریونایتد عاشق بردن هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۷۳۱۳

جیدون سانچو: ما در منچستریونایتد عاشق بردن هستیم

جیدون سانچو، ستاره تازه منچستریونایتد، فاش کرده که پس از مدت ها انتظار برای پیوستن به شیاطین سرخ، چه چیزهایی را به این تیم اضافه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو زمانی که از دورتموند به شیاطین سرخ پیوست، به هواداران خود وعده "کمی استعداد" را داد. منچستریونایتد قرار است فردا فصل جدید لیگ برتر را با مسابقه برابر لیدز یونایتد آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیدون سانچو فاش کرد که پس از انتظاری طولانی برای انتقال خود به اولدترافورد از بروسیا دورتموند، چه چیزی را برای منچستریونایتد به ارمغان خواهد آورد.

 

سانچو انتقال 87 میلیون یورویی به یونایتد را که مدتها منتظرش بود در اواخر ماه جولای به پایان رساند و با متعهد شدن به یک قرارداد پنج ساله با تیم منچستر یونایتد، دوران چهار ساله خود در دورتموند را به پایان رساند.

 

 

سولسشر پیش از این بازی اظهار داشت که سانچو ممکن است آماده از ابتدا به زمین رفتن در اولدترافورد نباشد، چرا که او پس از تعطیلات تابستانی همچنان به سرعت مشغول بازگشت به فرم ایده آل است، اما این بازیکن 21 ساله تاکید می کند که او برای به میدان رفتن بسیار مشتاق است.

 

سانچو در مصاحبه ای با ریو فردیناند اسطوره یونایتد گفت: "من مدت زیادی منتظر این انتقال بودم و فقط خوشحالم که این کار به پایان رسیده است و می توانم آماده شروع فصل مقابل لیدز شوم."

ستاره سابق دورتموند در پاسخ به این سال که چه ویژگی های منحصر به فردی را می تواند به سولسشر و تیمش ارائه دهد، افزود: "گل ها، پاس گل ها و کمی استعداد و قطعا مشتاق پیروزی هستم. این یکی از کارهایی است که همیشه انجام داده ام، همیشه مشتاق کمک کردن به تیم برای کسب پیروزی هستم، من عاشق بردنم و این ذهنیت من است. امیدوارم بتوانم در چند بازی در منچستریونایتد هم برنده شوم اگر این بازی بسته باشد یا چنین چیزی. من بی صبرانه منتظر آن هستم."

 

سانچو که در 137 بازی برای دورتموند 50 گل و 64 پاس گل ثبت کرده، پس از برقراری ارتباط با برونو فرناندز، بازی ساز پرتغالی یونایتد، هیجان خود را ابراز کرد و در عین حال تمایل خود را برای تکمیل نیروی ضربتی مرگبار یونایتد در کنار میسون گرینوود، ادینسون کاوانی و مارکوس راشفورد به زبان آورد.

 

 

سانچو گفت: "من می توانم این ذهنیت برنده را در تعدادی از بازیکنان مانند برونو ببینم، امروز ما در یک تیم بودیم و بسیار خوب با هم ارتباط گرفته بودیم.


من و او عاشق پیروزی هستیم، بنابراین خوشحالم که ما دارای چنین طرز فکری هستیم زیرا این ذهنیت لازم است، به ویژه در تیم بزرگی مانند یونایتد. اگر می خواهید جام ببرید، باید نحوه پیروزی را در تمرینات و مسابقات بیاموزید، این مهم است.

من بعضی از بازی های فصل گذشته را تماشا کردم و خط حمله بسیار خوب است، بنابراین حالا بخشی از آن بودن دیوانه کننده خواهد بود. من دیده ام که برونو و مارکوس چه کار کرده اند و گرین وود و کاوانی، اضافه کردن گل ها و پاس گل های بیشتر به آنها واقعا هیجان انگیز است."

 

 

جیدون سانچو منچستر یونایتد برونو فرناندس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جیدون سانچو منچستر یونایتد برونو فرناندس جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان پی اس جی است و هفته بعد نیز در پاریس بازی برگشت برگزار می شود. دو تیم در گروه مرگ بازی ها دو بار به مصاف هم رفتند. هرچند دورتموند صدرنشین صعود کرد ولی نتوانست پاریس را شکست دهد. باخت 2-0 در پارک دو پرنس و تساوی 1-1 در سیگنال ایدونا پارک برای دو تیم به ثبت رسید.

امره جان که در نشست خبری این بازی حساس شرکت کرده بود، گفت: «ما تیمی بهتر و باتجربه تر نسبت به دور گروهی هستیم و باید فردا حریفی سرسخت‌تر برای پی اس جی باشیم که معتقدم چنین خواهد شد. من در این مورد مطمئن هستم، زیرا ما نسبت به شش ماه قبل بسیار بهتر و متوازن تریم. در پارک دو پرنس ما در حد و اندازه خودمان نبودیم و یکی از بدترین عملکردهای ما در این فصل بود. در دورتموند ولی خوب بودیم و شایسته پیروزی. اکنون زمان برنده شدن است، به خصوص که می خواهیم به هر قیمتی به ومبلی برویم.»

امره جان از علاقه اش به پی اس جی نیز خبر داد: «من همیشه این باشگاه را دوست داشتم. یادم می آید که در نوجوانی رونالدینیو را با پیراهن پاریس دوست داشتم و بازی های پی اس جی را به خاطر او تماشا می کردم. ده سال است که پاریس جاه طلبی های بزرگی داشته است. آنها همیشه می دانند که چگونه ستاره های بزرگ را به خدمت بگیرند و پاریس در این فصل هم تیم بزرگی دارد. سه بار رسیدن به نیمه نهایی در پنج دوره اخیر تصادفی نیست. ما هم تصادفی در این مرحله نیستیم و هیچ تیمی نمی تواند دورتموند را دست کم بگیرد چون تاوانش را خواهد داد.»

امره اعتراف کرد سال 2020 به پی اس جی نزدیک بود: «بله، وقتی یوونتوس را ترک کردم، از پی اس جی پیشنهادی گرفتم. ایجنتم مسئول مذاکرات بود ولی به نتیجه نرسید تا من به دورتموند ملحق شوم.»

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد