Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@05:31:49 GMT

مسی مانع فروش بلیت‌های بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۷۳۹۵

مسی مانع فروش بلیت‌های بارسلونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارسلونا در حال حاضر در حال تجربه تبعات بسیار منفی و سنگین جدایی لیونل مسی است، در تازه ترین اتفاق هواداران تمایلی به خرید بلیت و حضور در اولین بازی فصل بلوگرانا ندارند.

جدایی مسی پس از 21 سال حضور در بارسا هفته گذشته اعلام شد و چند روز پس از خداحافظی احساسی، فوق ستاره آرژانتینی قراردادی دو ساله رابا پاری سن ژرمن امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا دوران پس از مسی را با نخستین مسابقه فصل جدید لالیگا مقابل رئال سوسیداد در روز یکشنبه 15 آگوست آغاز می کند.

بارسلونا در حال حاضر در حال تجربه تبعات بسیار منفی و سنگین جدایی لیونل مسی است، در تازه ترین اتفاق هواداران تمایلی به خرید بلیت و حضور در اولین بازی فصل بلوگرانا ندارند.

جدایی مسی پس از 21 سال حضور در بارسا هفته گذشته اعلام شد و چند روز پس از خداحافظی احساسی، فوق ستاره آرژانتینی قراردادی دو ساله رابا پاری سن ژرمن امضا کرد.

بارسا دوران پس از مسی را با نخستین مسابقه فصل جدید لالیگا مقابل رئال سوسیداد در روز یکشنبه 15 آگوست آغاز می کند.

تنها 30،000 هوادار مجاز هستند برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند و شما فکر می کنید با توجه به اینکه این اولین بازی با حضور تماشاگران پس از بیش از 17 ماه غیبت هواداران در ورزشگاه ها به دلیل شیوع کرونا، است، پس تقاضای زیادی برای خرید بلیت ها وجود خواهد داشت.

با این حال  AS می گوید فقط 15820 هوادار برای خرید بلیت اقدام کرده اند و مشخص است که دلیل اصلی عدم علاقه هواداران به حضور در ورزشگاه جای خالی بهترین گلزن و فوق ستاره اسطوره ای بارسا است.

در حالی که 83،000 عضو این باشگاه واجد شرایط خرید بلیت بودند، بلوگرانا اکنون در نظر دارد بلیت ها را به افراد عادی بفروشد.

در این گزارش آمده است: "اگر این درست باشد که بی تفاوتی بدترین توهین است، اعضای باشگاه بارسا پیامی بسیار واضح به باشگاه می دهند که فصل را از روز یکشنبه با یک مشکل بسیار جدی آغاز خواهند کرد."

در دیگر اخبار مربوط به این ماجرا گفته شده که بارسا از روز دوشنبه پس از جدایی مسی، 80 درصد کاهش فروش پیراهن را تجربه کرده است.

این در حالی است که باشگاه هنوز پیراهن هایی با نام مسی را می فروشد، با وجودی که او دیگر برای تیم کاتالان بازی نمی کند.

پیش بینی می شود که بارسا، که در حال حاضر از نظر مالی به شدت مشکل دارد، می تواند در دوران پس از مسی مقدار زیادی پول و سرمایه از دست بدهد؛ طبق برآورد Brand Finance ، 17 میلیون یورو در روزهای بازی، 43 میلیون یورو مربوط به کالاها و 77 میلیون یورو درآمد کسب و کار!

البته برای PSG اوضاع درست برعکس است. آنها با فروش بیش از 150 هزار پیراهن در 7 دقیقه به همین زودی پاداش امضای قرارداد با مسی را دریافت کرده اند.

پاری سن ژرمن همچنین می تواند انتظار داشته باشد که پس از انجام بهترین انتقال در تاریخ فوتبال، شاهد رشد باور نکردنی در رسانه های اجتماعی، افزایش حضور تماشاگران در ورزشگاه و فرصت های تجاری باشد.

ناصر الخلیفی، رییس PSG، گفته است که جهان از درآمدهایی که باشگاه به خاطر "دیوانگی حضور مسی" به دست خواهد آورد، "شوکه" خواهد شد.

بیشتر بخوانید: حامد حدادی به کرونا مبتلا شد

253 251

کد خبر 1544844

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی خرید بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com