Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از وبدا کرمان، مراکز 16 ساعته در واقع مراکز ویزیت و درمان سرپایی بیماران تنفسی و مشکوک به کروناست که هم‌اکنون در شهر کرمان چهار مرکز شامل مرکز ثارالله، مرکز حکیم، مرکز باقدرت و مرکز کوثر مشغول خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

اکنون که روزهای شیوع پیک پنجم را می‌گذرانیم، در شبانه‌روز یک‌هزار و 200 نفر به این مراکز مراجعه می‌کنند یعنی از 8 صبح که شروع  کار در این مراکز است، تا پایان آن که ساعت 22 شب است، شاهد مراجعه این تعداد افراد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع 64 نیرو در این چهار مرکز شامل پزشک، نمونه‌گیر و خدمات، به مراجعه کنندگان ارائه خدمت می‌دهند.

به گفته اسکندری رئیس مرکز بهداشت کرمان، این مراکز در 8 شیفت کاری طی یک شبانه‌روز به مراجعه کنندگان ارائه خدمت می‌دهند، به این معنی که هر پزشک و هر نمونه‌گیر در هر

شیفت کاری به 150 نفر خدمت ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان درمان بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه