Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت‌: در سال جاری با تامین و تجهیز ۷۵ درصدی انبار‌ها برای مقابله با بحران‌ها آمادگی لازم را داریم. مهدی، ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با میزان در مورد تهیه و تامین اقلام مورد نیاز انبار‌های هلال احمر و آمادگی پیش از حوادث و بحران‌ها، گفت:به طور کلی اقلام ما به اقلام زیستی، بسته‌های غذایی و بسته‌های بهداشتی تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مجموع ذخایر این انبار‌ها در سال گذشته با توجه به حوادثی که در سال ۹۸ داشتیم به حدود ۴۰ درصد رسیده بود که به دستور رئییس جمعیت و تامین اعتبارات اکنون با تامین ظرفیت ۷۵ درصدی برای مقابله با بحران‌ها آماده ایم.

ولی پور در پاسخ به این سوال که با توجه به چه مواردی این انبار‌ها شارژ میشود آیا این شارژ فصلی وسالانه و یا پایش خاصی برای تامین آن صورت می‌گیرد، گفت: به طور کلی باید این پایش صورت گیرد که مجموع ذخایر ما در سراسر کشور به زیر ۵۰ درصد نرسد، در این زمان ما باید شروع به شارژ مجدد و برای تامین و تجهیز این انبار‌ها اقدام کنیم تا در حین وقوع حوادث دچار غافلگیری نشویم.
ولی پور در مورد توزیع انبار‌های این اقلام در سطح کشور گفت:به طور کلی در ۵۷۰ انبار امدادی اقلام ما توزیع شده است و تلاش کردیم که تمرکز زدایی از مرکز داشته باشیم.
وی در مورد نحوه توزیع انبار‌های این سازمان در سطح کشور گفت:این توزیع بر اساس یک سری از شاخص‌های خطر پذیری صورت گرفته است از جمله مرزی بودن، حادثه خیز بودن، پایتخت بودن، تراکم جمعیت و...که به طور کلی با توجه به این موارد اقلام در آن به صورت عادلانه توزیع می شود.    بیشتر بخوانید: اجرای یکسان دستورالعمل‌ها در مدارس دولتی و غیر دولتی     انتهای پیام/ برچسب ها: هلال احمر ولی پور امدادو نجات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر ولی پور امدادو نجات طور کلی هلال احمر انبار ها بحران ها ولی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات راکتی امروز به گذرگاه «کرم ابوسالم» را که به زخمی شدن بیش از ۱۴ نفر از صهیونیست‌ها منجر شده است، را نشانه آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیست دانست.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌‍وگو با تلویزیون «العربی» عنوان کرد مقاومت از طریق عملیات امروز علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.
عضو ارشد حماس بیان کرد مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند تعداد نظامیان اسرائیلی زخمی در حمله موشکی امروز به پایگاه نظامی کرم ابو سالم به ۱۴ نفر افزایش یافته است. این منابع عبری حال دست کم ۳ نفر از این زخمی‌ها را وخیم اعلام کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم