Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:39:08 GMT

کار احمقانه زن دیوانه برای شوهر کردن!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۷۹۴۷

کار احمقانه زن دیوانه برای شوهر کردن!+عکس

زن جوان که یکبار طلاق و جدایی را تجربه کرده بود، تصمیم داشت مجدد ازدواج کند اما راهی که او برای شوهر کردن انتخاب کرده بود سرانجام خوشی نداشت.

به گزارش برنا؛ وقتی می گویند عشق فردی را کور کرده باور کنید چرا که گاهی برخی از افراد برای رسیدن به آن دست به کارهای عجیبی می زنند ، مثل دختر جوانی که زندگی و سلامت خود را به خطر انداخت تا بتواند به همسری یک پسر جوان درآید، ماجرایی که در این بخش از گوناگون نمناک خواهید خواند شاید یکی از دهها موردی است که به دلیل تصمیمات عجولانه و اشتباه در گوشه کنار دنیا رخ میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زن 21 ساله که ناش منتشر نشده است یکبار طلاق و جدایی را تجربه کرده بود برای همین این بار تصمیم داشت به هر قیمتی که شده به پسر مورد علاقه اش برسد و با او ازدواج کند، پسر جوان هم که در حال ماهیگیری از آب گل آلود بود شرط بزرگی برای ازدواج با زن ساده لوح گذاشت. زن جوان برای انجام آنچه همسر آینده اش از او خواسته بود نیاز به پول داشت، مبلغی که تامین آن زن جوان را مجبور به تصمیم خطرناکی کرد تصمیمی مثل فروختن یکی از اعضای بدنش.

خیلی سریع به فکر فروش کلیه اش افتاد و به سراغ دلال هایی رفت که منتظر چنین موقعیتی بودند. عجله این زن برای فروش کلیه اش فردی سودجو را به او نزدیک کرد تا با قیمت خیلی کم کلیه را خریداری کند.

همه چیز مرتب شد تا نوبت بستری در بیمارستان فرا رسید، مسئولان بیمارستان بعد از مشکوک شدن به خریدار و فروشنده با پلیس تماس گرفتند و مانع از اقدام دیوانه وار زن جوان هندی شدند.

او در صحبت با پلیس گفت :با پسر جوانی آشنا شدم و می خواستم با او ازدواج کنم، به دلیل علاقه ای که داشتم قدرت تصمیم گیری درست را از دست داده بودم؛ پسر جوان هم از این نادانی من سوء استفاده کرد و به من گفت که شرط ازدواجش پرداخت مبلغ زیادی پول است. با خودم عهد کرده بودم که به هر شکلی شده این پول را فراهم کرده و با او ازدواج کنم برای همین تصمیم گرفتم تا پول را با فروش کلیه ام تهیه کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شوهر کردن زن دیوانه کار احمقانه پسر جوان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!

به گزارش "ورزش سه"، ساعات بعدی کیلیان امباپه شامل مجموعه‌ای از احساسات خواهد بود که می‌تواند در بدترین حالت به اوج خود برسد و بازیکن زودتر جدایی خود را تایید کند. 

اگرچه پاری سن ژرمن قبلاً این کار را انجام داده، اما به‌طور غیررسمی، طرف مقابل، کاپیتان تیم فرانسوی، باید در این مورد رسما اظهارنظر کند، اتفاقی که اگر پاریسی‌ها سه‌شنبه مقابل دورتموند، پیروز نشوند و به فینال لیگ قهرمانان نرسند، رخ خواهد داد.

همه نگاه‌ها به قهرمان جهان در سال 2018 با فرانسه معطوف خواهد شد، اول اینکه او باید تیم لوئیس انریکه را پس از شکست 1-0 بازی رفت، به سمت یک بازگشت باشکوه هدایت کند و دوم اینکه در صورت حذف پاریسی‌ها، از هیچ موضوع دیگری، به‌جز آینده او صحبت نخواهد شد. هر حرکت و اظهارنظری از امباپه، زیر ذره‌بین خواهد رفت.

این در حالی است که پاری سن ژرمن هنوز در لیگ قهرمانان و جام حذفی شانس قهرمانی دارد و تا اینجا نیز دو جام دیگر فصل را کسب کرده است. قهرمان لیگ یک فرانسه با بیش از 12 امتیاز فاصله از تیم دوم، موناکو و قهرمان سوپرجام در ژانویه با برتری مقابل تولوز. طبیعی است که تا زمان تعیین تکلیف پی اس جی در لیگ قهرمانان، امباپه در مورد آینده‌اش چیزی اعلام کند.

اما از آنجایی که فوتبال بسیار غیرقابل پیش‌بینی است، حذف فرضی پی اس جی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان او را مجبور به تصمیم‌گیری فوری می‌کند. 

امباپه در روز شنبه، مقابل تولوز، آخرین بازی خود را در پارک دو پرنس با پیراهن تیم پاریسی انجام خواهد داد، دیداری که به‌عنوان دیدار خداحافظی او اعلام شده است. با این حال، هر دو طرف باید شرایط و جزئیات باقی‌مانده خروج را حل و فصل کنند و این می‌تواند مانعی برای او باشد که میکروفون را در دست بگیرد و با هواداران صحبت کند. شاید در جشن قهرمانی پاریسی‌ها این اتفاق رخ بدهد.

امباپه می‌داند که فردا باید کمک کند پاریس برتری 1-0 دورتموند را برگرداند. او بعد از شکست بازی رفت انتقادهای زیادی را، عمدتاً به دلیل عدم قدرت رهبری، متوجه خود دید. بنابراین روز سه‌شنبه او با وجود اینکه برترین گلزن تاریخ پاریس است، اگر می‌خواهد از در پشتی خداحافظی نکند، باید بازی مرگ و زندگی را ببرد. امباپه چه ساعات دیوانه‌کننده‌ای را پیش رو دارد.

دیگر خبرها

  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند