Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@23:02:52 GMT

قیمت باورنکردنی خودروی لاکچری پورشه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۸۰۳۵

قیمت باورنکردنی خودروی لاکچری پورشه در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی روند قیمت ها در بازار خودروهای پورشه در یک سال اخیر از افزایش قیمت های خیره کننده ای حکایت دارد؛ در سال ۹۹ پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۲ با ۷۰ تا ۸۰ هزار کارکرد در محدوده یک میلیارد و ۸۰۰ تا یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شده است اما امروز قیمت این خودرو به ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که در حال حاضر پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۳ در محدوده قیمتی ۴ تا ۵ میلیارد تومان خرید و فروش می شود و این در حالی است که در سال گذشته این خودرو ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا ۳ میلیارد تومان قیمت داشته است و گاهی قیمت مدل ۲۰۱۲ این خودرو نیز با کار کرد کمتر به ۴ میلیارد تومان نیز می رسد.

پورشه کاین نیز در این مدت افزایش قمیت های خیره کننده ای را به ثبت رسانده است؛ مدل ۲۰۱۰ این خودرو از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سال گذشته امروز به قیمت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است و یک میلیارد تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

گفتنی است که پورشه باکستر مدل ۲۰۱۷ در سال ۱۳۹۵ تنها ۵۵۰ میلیون تومان قیمت داشته است و پورشه باکستر S ۲۰۱۷ نیز در آن سال ها به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شده است و پورشه ماکان ۲۰۱۷ نیز در سال ۹۵ در محدوده قیمتی ۵۵۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شده است و مدل ۲۰۱۶ این خودرو نیز ۵۴۰ تا ۵۷۰ میلیون تومان قیمت داشته است.

قیمت روز خودرو پورشه در جدول زیر آمده است:

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودروی پورشه قیمت خودرو تومان خرید و فروش میلیارد تومان میلیون تومان یک میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟