Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مدیریت جامع و هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در پنج حیطه مشخص در استان اجرایی‌شد.

سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با کنترل همه‌گیری خیز پنجم کرونا در استان، اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین طرح مدیریت جامع هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها پس از ویرایش سوم و اعمال اصلاحات، به ستاد‌های استانی مقابله با کرونا به منظور اجرای آن ابلاغ شد و این طرح، در پنج حیطه مشخص در استان اجرایی می‌شود.

جزایری اضافه کرد: ادارات استان، اولین حیطه طرح مدیریت جامع هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها است و با توجه به رنگ بندی و سطح هشدار کرونایی، اعمال محدودیت‌ها از نظر تعداد کارکنان، ساعات و روز‌های حضورشان در ادارات انجام خواهد شد که بر اساس وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی این محدودیت‌ها متفاوت است.

بیشتر بخوانید

ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کاملا تکمیل شده است

او اظهار داشت: حیطه دوم شامل اصناف، بازار و تُجار است که مسئولیت نظارت بر آن به سازمان صمت و اتاق اصناف استان واگذار شده است که مشاغل گروه دو تا چهار را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بر این اساس می‌شود تشخیص داد که فعالیت کدام یک از گروه‌های شغلی ممنوع یا محدود است.

جزایری تصریح کرد: مراکز آموزشی در حیطه سوم قرار دارد که مربوط به دانشگاه ها، مدارس و حوزه‌های علمیه است و به تناسب فعالیت و مسئولیت مربوط به این مراکز و با توجه به شرایط رنگ بندی کرونایی فعالین یا عدم فعالیت مراکز آموزشی در استان مشخص خواهد شد و درحال حاضر نیز آموزش‌ها به صورت غیر حضوری تداوم دارد.

او گفت: حیطه چهارم مربوط به مراکز فرهنگی است که توسط چند سازمان مختلف اداره می‌شود مثل سازمان تبلیغات اسلامی که به دنبال برگزاری مراسم‌های آئینی و تکریمی هستند ازجمله نماز جمعه، نماز جماعت و مراسم‌های مذهبی که شرایط رنگ بندی کرونایی در استان، تعداد ظرفیت، مکان و نحوه برگزاری این مراسم‌ها را مشخص می‌کند.

جزایری بیان کرد: آخرین حیطه مربوط به تردد‌ها است که مسئولیت آن بر عهده نیرو‌های انتظامی، پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی است و دو اقدام مهم در این حیطه صورت گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان، ورود و خروج از مبادی ورودی شهر‌ها بر عهده نیروی انتظامی و پلیس راه و همچنین منع تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد از سوی نیروی انتظامی است که پیگیری، نظارت و اعمال قانون در صورت مشاهده تخلف شهروندان توسط این ارگان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت ها و ممنوعیت ها خیز پنجم کرونا گام پنجم طرح شهید سلیمانی محدودیت ها رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز