Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اتحادیه جهانی کشتی مسابقات کشتی قهرمانی جهان طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو کشور نروژ برگزار می‌شود. رقابتهایی که بعد از المپیک توکیو، مهمترین رویداد بین المللی کشتی است و بسیاری از ستاره‌های ناکام یا جامانده از المپیک می‌توانند دوباره وارد گود شوند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران هم یکی از مدعیان مسابقات جهانی است که کادر فنی تیم ملی باید برای انتخاب ملی پوشان ۵ وزن از اوزان دهگانه اقدام به برگزاری رقابتهای انتخابی بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارد نفرات مدعی اوزان ۵۷، ۷۰، ۷۴، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم را در قالب رقابتهای انتخابی درون اردویی به مصاف هم بفرستد تا در نهایت ملی‌پوش اعزامی به رقابتهای جهانی مشخص و معرفی شود. مسابقات انتخابی درون اردویی هم در دو روز پنجم و نوزدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

ازسوی دیگر گفته می‌شود تیم ملی کشتی آزاد تا زمان حضور در رقابتهای جهانی، چهار اردوی آماده سازی را پیش رو دارد. البته هنوز اما و اگرهای برگزاری این اردوها ادامه خواهد داشت.

بدین ترتیب می‌توان دریافت که ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی تا روز ۱۹ شهریور ماه مشخص می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد اردوی تدارکاتی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی کشتی آزاد رقابتهای جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو