Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی،در نطق پیش از دستور خود گفت: موج پنجم کرونا از موضوعات بسیار جدی و بحران‌های امروز کشور است و هرروز جمعی از خانواده‌ها عزادار می‌شوند و مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود اولویت‌های دوازده گانه‌ای را ابلاغ فرمودند که ایشان موضوع کرونا را اولویت نخست کشور اعلام فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف افزود: مجلس شورای اسلامی پیش از فرمایشات حضرت آقا ابلاغی را به کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس انجام داد و این کمیسیون در جلسات مشترک از همه مسوولان ذیربط و مقامات کشوری و لشکری و دوستان صاحب نظر دعوت کرد و نظرات آنها را جویا شد. جمع بندی جلسات را به رییس جمهوری  محترم ابلاغ کردیم تا نظرات کارشناسی مجلس نیز در این مورد نیز روشن شود.

وی با ابراز امیداوری از اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات لازم و خوبی را اتخاذ کند، عنوان کرد: اگر لازم است محدودیت‌های قائل شوند، حتماً محدودیت‌ها بررسی شده و تصمیم قاطعانه‌ای در این باره گرفته شود و همه نیز این محدودیت‌ها را پیگیری و اجرا کنند. البته بررسی‌ها نشان داده شده که موضوع محله محوری و همان طرح شهید سلیمانی سبب خواهد شد در حقیقت خدمات غیرضروری بیمارستانی در محلات انجام شود.با توجه به اختیاراتی که به استان‌ها بنا به شرایط اقلیمی داده می‌شود، آنها هم می‌توانند تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم زنجیره شیوع ویروس با واکسیناسیون سراسری قطع شود، گفت: تهیه و توزیع واکسن و زدن واکسن را باید در یک حلقه ۷۵ تا ۸۰ روزه انجام شود تا زنجیره انتقال را قطع کنیم و این موضوع باید در اولویت قرار بگیرد. حتی اعتبارات ریالی و ارزی نیز باید اختصاص داده شود.

کد خبر 620647 برچسب‌ها محمد باقر قالیباف كرونا در ايران مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف كرونا در ايران مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076113 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف