Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صالحی روز شنبه در دیدار چهره به چهره با مددجویان زندان بندرعباس و بررسی مشکلات قضایی آن‌ها افزود: این مددجویان به مدت ۱۵ روز به مرخصی می روند.
وی بیان داشت: از همه ظرفیت‌های قانونی برای کمک به آزادی زندانیان و کاهش مجازات حبس و همچنین کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها استفاده می‌شود.
رییس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت:امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و این ارفاق قانونی شامل سارقان سابقه دار و مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می‌کنند، نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخفیف مجازات به زندانیان در مسیر اصلاح اعطا می‌شود
مدیرکل زندان‌های هرمزگان نیز گفت: عفو، تخفیف مجازات و استفاده از سایر تاسیسات قضایی تنها به زندانیانی اعطا می‌شود که در مدت حبس مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفته و از اعمال و رفتار گذشته پشیمان شده اند.
مصطفی کیشانی افزود: شرایط و امکانات لازم برای باز پروری مددجویان در زندان‌های هرمزگان فراهم شده است و پرونده افرادی که شرایط لازم را دارند به مقام‌های قضایی جهت برخورداری از رافت اسلامی ارسال می‌شود.
رییس کل دادگستری هرمزگان به همراه مدیرکل زندان‌های استان، دادستان بندرعباس و جمعی از قضات محاکم قضایی از زندان بندرعباس بازدید کردند.

برچسب‌ها ماه محرم هرمزگان اداره کل زندان های استان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم هرمزگان ماه محرم هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد