Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، در حالی که در پایان لیگ دسته یک کشور گل ریحان به دسته پایین‌تر سقوط کرد ولی همچنان درگیری و نابسامانی در این باشگاه بیداد می‌کند.

در روزهای گذشته در حالی که تمرینات گل ریحان البرز توسط علی جانملکی در ورزشگاه کلاک کرج از سرگرفته شد و مهدی شیری بازیکن سابق پرسپولیس از سوی محمد زارع فومنی به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که با حکم کمیته انظباطی محمد زارع فومنی تا ۲ سال از کلیه فعالیت فوتبالی محروم شده بود.

در پی این معرفی رضا رضایی مدیر عامل باشگاه البرزی جذب هرگونه بازیکن و مربی توسط محمد زارع فومنی غیرقانونی اعلام کرد.

در این میان کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال نیز نسبت به این موضوع ساکت نماند، به لحاظ استنکاف محکوم علیه اجرای دادنامه جلسه‌ای به همین منظور روز دوشنبه ۲۵ مرداد در کمیته انظباطی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: گل ریحان لیگ دسته یک حواشی فوتبالی گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد

4 سرمربی، 15 امتیاز و خداحافظ سری آ...

طرفداری | سالرنیتانا نخستین تیم سری آ در فصل 24-2023 است که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی می‌شود.

در شروع هفته 34 سری آ ایتالیا، سالرنیتانا به پیروزی برابر فروزینونه نیاز داشت تا سقوطش به سری بی را به تعویق بیندازد اما با باخت 3-0 اسب‌های دریایی، سقوط تیم شهر سالرنو به سری بی از نظر ریاضی قطعی شد. از طرف دیگر فروزینونه با این برد، گام مهمی در مبارزه برای بقا برداشت و فعلا به رده هفدهم صعود کرد تا اودینزه و ساسولو، دیگر تیم‌های در معرض سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

سالرنیتانا که از فصل 22-2021 در سری آ حضور داشت، در این فصل چهار سرمربی یعنی پائولو سوسا، فیلیپو اینزاگی، فابیو لیورانی و استفانو کولانتوئونو را روی نیمکت خودش دید اما طی 34 هفته فقط 15 امتیاز کسب کرد. سالرنیتانا در حالی در رده بیستم به سری بی سقوط می‌کند که فوتبالیست‌های نام‌آشنایی چون گیرمو اوچوا، کوستاس مانولاس، ژروم بواتنگ، فدریکو فازیو، آنتونیو کاندروا و بولای دیا را در ترکیبش داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ