Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با توجه به وضعیت بیماری کرونا در استان و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: ستاد کرونای استان پیگیر اجرای سیاست‌های ستاد مرکزی نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی طبق رنگ بندی شهرهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه عمده مسائل در خصوص کرونا به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم برمی‌گردد گفت: اگر مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند نه تنها از جان خود محافظت کردند بلکه به اطرافیان خود و جامعه احترام گذاشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه متاسفانه در خصوص کرونا شاهد عادی‌انگاری مردم هستیم و این موضوع به نفع نیست افزود: به علت بی‌توجهی‌ها به شیوه نامه‌های بهداشتی است که استان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته و اگر رعایت نکنیم وضعیت نامناسبی را شاهد خواهیم بود.

آزاد بخت با بیان اینکه قوانین موجود کرونا طبق رنگ بندی شهر‌های کشور مورد توجه است و بیشترین توفیق نیز در همراهی مردم است افزود: در حال حاضر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به حداقل ممکن رسیده و می‌طلبد مردم مانند گذشته همراهی کنند تا این ویروس کنترل و زنجیره قطع شود.

او با اشاره به اینکه همدان قبلا هفته‌ای دو یا سه فوتی کرونا داشت، اما روز گذشته به ۱۲ مورد رسید و این موضوع حکایت از آن دارد ویروس کاملا در بین جامعه می‌چرخد و تلفات می‌گیرد، ادامه داد: بهترین راه مبارزه با ویروس، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم است، ضمن اینکه باید از سوی متولیان امر با متخلفان برخورد شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید به اینکه مشاغل پرخطر مانند اماکن ورزشی، سالن‌های سرپوشیده، رستوران‌ها و هرگونه فعالیت انتشاردهنده ویروس باید تعطیل شود عنوان کرد: مقرر شده بازرسان متعددی در سطح استان کنترل لازم را داشته باشند تا اگر فرد رعایت نکرد برخورد لازم صورت گیرد.

آزاد بخت با بیان اینکه مسئله اول کشور بنا بر فرموده مقام معظم رهبری کروناست و یکی از راه‌های مبارزه واکسیناسیون گفت: همدان یکی از پنج استان برتر در واکسیناسیون است.

او با تاکید به اینکه روز گذشته توفیق داشتیم پایگاه واکسیناسیون خودرویی را افتتاح کنیم تا رانندگان وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و ون‌ها از این طریق واکسینه شوند افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از واکسیناسیون شده و اگر هر کدام از افراد نیز بر اساس گروه سنی برای واکسینه مراجعه کنند، می‌توانیم در کنترل کرونا موفق باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ۹۰ درصد آلودگی کرونا در استان به اجتماع و دورهمی‌های خانوادگی برمی‌گردد افزود: بیش از ۶۰ درصد موارد ابتلا مربوط به دورهمی‌های خانوادگی است که می‌طلبد مردم بیشتر رعایت کنند.

آزادبخت با اشاره به اینکه روز شنبه هفته آینده جلسه ستاد مرکزی برگزار می‌شود و تا آن روز رعایت شیوه ناه طبق رنگ بندی به قوت خود باقی است و مشاغل پرخطر باید تعطیل باشند و ما با متخلفان به طور جدی برخورد می‌کنیم گفت: روز شنبه ستاد مرکزی در مورد تعطیلی یا عدم تعطیلی یک یا دو هفته‌ای کشور تصمیم لازم را خواهد گرفت.

منبع:فارس
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی رعایت شیوه نامه های بهداشتی معاون سیاسی ستاد مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم