Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان دهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» را برگزار می‌کند.

 

مسئول انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اعلام این خبر گفت: جایزه ادبی «یوسف» در سه بخش: بزرگسال، نوجوان و بخش ویژه (داستان شهیدان) در محورهای: دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره عرفانی با اشاره به امتیازهای ویژه این جایزه در داوری ادامه داد: توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداخت به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌های آن استان و استفاده از زبان و گویش‌های محلی همراه با ترجمه فارسی در داوری آثار امتیاز خاصی خواهد داشت.

وی با تاکید بر این موضع که داستان‏‌های ارسالی نباید قبل از این در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه‌ای منتشر شده باشد، اضافه کرد: آثار منتخب و برتر هر سه بخش پس از ویرایش در مجموعه‏‌ جداگانه، چاپ شده و داستان‌‏های منتخب و برگزیده استان‌، برای انتخاب آثار برتر به بخش ملی ارسال می‌شود.

عرفانی با بیان اینکه محدویتی در ارسال تعداد آثار وجود ندارد، گفت: آثار باید تایپ شده و در قالب فایل word با درج نام، سال تولد، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای داستان تنظیم و ارسال شود.

مسئول انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 مهرماه 1400 به نشانی yoosofkhz@gmail.com ارسال کنند.

ایبنا/

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد