Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جادوگر کرمانشاهی را شناسایی کنید. جادوگر کرمانشاهی شهر را به هم ریخته بود. این جادوگر کلاهبردار هم بود. پلیس از مردم خواست تا این جادوگر را شناسایی کنند. این جادوگر در کرمانشاه سر خیلی از مردم کلاه گذاشته است.

سید سجاد ملایری با انتشار تصویر متهم کلاهبردار حرفه ای به شیوه رمالی و دعانویسی ، از شهروندان خواست برای شناسایی متهم و طرح شکایت به دادستانی این شهرستان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، دادستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: در اجرای بند ب ماده 96 آیین دادرسی کیفری، عکس این کلاهبردار در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود.

ملایری اعلام کرد: چنانچه احیانا"  این متهم از اشخاصی تحت عناوین دعانویسی، جادوگری، بخت گشایی، طلسمات، شفای مریض و ... کلاهبرداری کرده جهت طرح شکایت از این متهم مستندات خود را به دادستانی ارائه کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جادوگر جادوگر جادوگر اخبار حوادث جادوگر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا همسر کرونا عکس خداداد عزیزی فشن سحر قریشی لیندا کیانی در مانکن لیندا کیانی در اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی مراجعه يک شهروند به پليس فتا در خصوص برداشت غير مجاز يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از حساب بانکی اش به صورت غيرمجاز، پيگيری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.


سرهنگ سید محمود علائی افزود: کارشناسان پليس فتا دريافتند متهم با ارسال لينک جعلی سامانه ثنا از طريق پيامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده نموده و از حساب بانکی وی مبلغ فوق را برداشت اينترنتی کرده است.


علائی ادامه داد: با پیگيری های تخصصی متهم در يکی از شهرستان های غرب كشور شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شده است.

دیگر خبرها

  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان