Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم فرهنگ کارگردان مستند «مسیحیت صهیونیسم» (Christian Zionism) که این روزها مراحل پایانی تولید این اثر را پشت سر می‌گذارد درباره ساخت مستند جدیدش به خبرنگار مهر توضیح داد: این مستند ۳۰ دقیقه‌ای نگاهی دارد به فرقه‌ای از دین مسیحیت که به صهیونیسم معتقد است. پیروان این فرقه اعتقاد دارند که مسیح برای بار دوم به زمین رجعت خواهد کرد؛ اما شرط ماقبل این اتفاق، مهاجرت یهودیان به سرزمین‌های مقدس فلسطین و تشکیل یک حکومت یهودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محتوای مستند اضافه کرد: هدف از ساخت مستند «مسیحیت صهیونیسم» ارائه این حقیقت تاریخی است که صهیونیسم ارتباطی به دین ندارد و صرفاً یک تفکر سیاسی است.

فرهنگ یادآور شد: در این مستند برای مخاطب انگلیسی زبان شبکه پرس تی وی تبیین می‌کنیم که مسیحیت صهیونیسم نیز دغدغه دین را ندارد، بلکه می‌خواهد اهداف سیاسی خود را پیش ببرد و به بهانه دین مسیحیت، اشغال فلسطین توسط یهودیان و تشکیل رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را موجه جلوه دهد.

کارگردان «مسیحیت صهیونیسم» گفت: در این مستند تلاش می‌کنیم تا مخاطب را با تاریخچه، رویکردها، اهداف و عملکرد مسیحیت صهیونیسم و حامیان و مروجانش آشنا کنیم.

فرهنگ در پایان بیان کرد: پژوهش درباره ساخت «مسیحیت صهیونیسم» از دو ماه پیش آغاز شد و با تأیید تحقیقات انجام شده، کار تولید مستند که در قالب مستند آرشیوی و پژوهش محور ساخته می‌شود، آغاز شد و هم اکنون نیز مستند در مرحله تدوین است.

«مسیحیت صهیونیسم» در آینده نزدیک از شبکه پرس تی وی به روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 5280589 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مسیحیت رژیم صهیونیستی پرس تی وی محرم 1400 حسینیه مهر علی سلیمانی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی تئاتر ایران نماهنگ درگذشت چهره ها فیلم کوتاه موسیقی آئینی شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی ارشا اقدسی فیلم سینمایی مسیحیت صهیونیسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر یکشنبه در نشست شناسایی و رفع مشکلات بستر اینترنت تلفن همراه در سطح شهرستان رشت با گرامیداشت روز شوراها اظهار کرد: شوراهای اسلامی پل ارتباطی بین نظام، دولت و حاکمیت با مردم هستند و نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت ایفا می‌کنند.

فرماندار رشت با اشاره به چالش‌های ارتباطی در این شهرستان بیان کرد: قطعی‌های مکرر تلفن و اینترنت به دلیل سرقت‌های گاه بی گاه اتفاق می‌افتد.

عاشوری با اشاره به دست درازی سارقان به زیرساخت‌های ارتباطی گیلان و رشت اضافه کرد: با توجه به ارزشمند بودن سیم‌های مسی در شبکه ارتباطی مورد توجه سارقان قرار می‌گیرد.

وی، برخورداری از تلفن ثابت را جزو ملزومات خانوارها برشمرد و افزود: اگرچه ورود تلفن همراه در عرصه ارتباط طیف گسترده‌ای از نیازها را پاسخ داده است اما بهره مندی از تلفن ثابت از ضروریات خانوارها به شمار می‌رود.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این شهرستان بیان کرد: تمام نقاط رشت دارای دسترسی‌های مکالمه‌ای است که این مهم باید تقویت شود.

عاشوری با اشاره به خسارت‌های جبران ناپذیر سرقت به شبکه ارتباطی اضافه کرد: تلفن ثابت برخی روستاهای رشت به دلیل سرقت‌های مکرر قطع است.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فیبر نوری در رشت افزود: برای جلوگیری از دست درازی سارقان نیاز است که فیبر نوری جایگزین کابل‌های مسی شود.

فرماندار رشت از راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این روستاها دارای بالای ۱۰۰ خانوار جمعیت هستند و با نصب فیبر نوری نیازهای های ارتباطی شأن برطرف می‌شود.

عاشوری با اشاره به تقویت تجارت الکترونیک در رشت بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی تجارت الکترونیکی در روستاها را به همراه دارد.

کد خبر 6091035

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟