Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:07:04 GMT

۲ محموله ۲۰ تنی اکسیژن به زودی به مشهد می رسد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۰۰۵۷

۲ محموله ۲۰ تنی اکسیژن به زودی به مشهد می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی اشرفی اظهار کرد: تعداد ۶۰۰ عدد کپسول ۴۰ لیتری توسط بخش خصوصی استان خریداری و امروز وارد استان شد تا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های سطح استان برحسب نیاز توزیع شود.

وی ادامه داد: ۱۰۰ کپسول دیگر خریداری شده و در حال حمل به استان است و آمادگی خریداری تعداد بیشتری بر اساس اعلام کمیته نیازسنجی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی افزود: با توجه به افزایش مصرف اکسیژن استان، هماهنگی لازم برای ورود اکسیژن مایع توسط استاندار با استان‌های دیگر انجام شده که ۲۰ تن دیروز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و تعدادی محموله دیگر در حال بارگیری و حمل به استان است.

وی با قدردانی از مشارکت فعالان بخش خصوصی عنوان کرد: با توجه به اعلام نیاز بیمارستان‌های استان به آب، در حال تهیه میزان نیاز اعلامی با مشارکت فعالان اقتصادی هستیم، در این راستا روز گذشته تعدادی بطری نیم لیتری تأمین و جهت توزیع تحویل دانشگاه شد.

اشرفی گفت: با توجه به اعلام نیاز مدیریت بحران استان به دستگاه‌های نوبت‌دهی در مراکز درمانی، با همکاری بانک‌های استان تاکنون تعداد هشت دستگاه آماده شد که دو دستگاه در مراکز درمانی اعلامی نصب و آمادگی برای نصب مابقی دستگاه‌ها بر حسب نیاز وجود دارد.

وی بیان کرد: همچنین محموله ۲۰ تنی اکسیژن در عسلویه بارگیری شده که یکشنبه به مشهد می‌رسد، علاوه بر آن، یک محموله ۲۰ تنی نیز شنبه از فولاد مبارکه اصفهان بارگیری و یکشنبه به مشهد خواهد رسید.

کد خبر 5280651

منبع: مهر

کلیدواژه: اکسیژن شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد استانداری خراسان رضوي وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا گرگان روز خبرنگار خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی

رئیس کل گمرک گفت: اعمال کنترل‌های هوشمند در گمرکات مرزی کشور و مناطق آزاد و ویژه نیازمند استقرار ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در مبادی ورودی است.

به گزارش ایرنا از گمرک، محمد رضوانی‌فر با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالاهایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می‌شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

رئیس کل گمرک ایران افزود: وضعیت گمرکات خصوصاً در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهادهای تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، با این حال، گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

وی نیز در این دیدار از تبیین نیازمندی‌های اساسی کشور استقبال کرد و افزود: این تبیین چنانچه منطقی و مستدل مطرح شود می‌تواند به یک گفتمان در محافل مدیریتی کشور تبدیل شود و قابلیت تحقق آن را افزایش دهد.

کد خبر 749967

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • ◄ واردات لوکوموتیو آری یا خیر؟
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی