Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@17:36:57 GMT

مشکل کمبود اقلام دارویی و سرم به زودی حل می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۰۴۸۳

مشکل کمبود اقلام دارویی و سرم به زودی حل می شود

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان از حل مشکل کمبود اقلام دارویی و سرم به زودی خبرداد.

علی رئوفی افزود: متاسفانه شاهد هستیم این روزها با شیوع گسترده دلتا ویروس در سطح استان هرمزگان مواجه ایم و وضعیت را در تمامی شهرستان ها بغرنج کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر بیمارستان های استان با تکیمل ظرفیت تخت های بیمارستانی مواجه هستند، اظهار کرد: اخبار امید بخشی از ترخیص مواد اولیه تولید سرم و دارو نیز اطلاع رسانی شده و با تمهیدات اندیشیده شده بزودی کمبود اقلام دارویی و سرم برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئوفی با اشاره به اینکه از آحاد جامعه می خواهیم از عادی انگاری و تجمعات بی مورد همچون شب نشینی و بازار گردی خودداری کنند، اضافه کرد: از تمامی عزاداران حسینی می خواهم در این مدت نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های صادر شده از سوی وزارت بهداشت و درمان به اجرای آئین های عزادارای بپردازند تا مبادا گرفتار کرونا شده و به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کنند.

وی در خصوص تبدیل نمایشگاه بین المللی بندرعباس به محل پشتیبان بستری بیماران کرونایی، عنوان کرد: در مرحله نخست ۱۰۰ تخت بیمارستانی، در مرحله دوم ۱۲۰ تخت بیمارستانی و در مرحله سوم ۱۰۰ تخت بیمارستانی در این محل تجهیز و جهت بستری بیماران کرونایی در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان با اشاره به اینکه امیدواریم با رعایت شهروندان و کاهش شیوع کرونا هیچگاه این محل مورد استفاده قرار نگیرد، اضافه کرد: با ایجاد این محل و همچینین آماده سازی بیمارستان نیروی دریایی ارتش طی روزهای آینده در تلاشیم در صورت عدم وجود تخت خالی در بیمارستان ها، بتوانیم جوابگوی نیاز بیماران کرونایی باشیم.

وی در خصوص سرعت واکسیناسیون کرونا در استان هرمزگان، بیان کرد: خوشبختانه طی روزهای گذشته سرعت واکسیناسیون در استان هرمزگان رشد فزونی به خود گرفته و در تلاشیم با وجود واردات محموله های واکسن کرونا به کشور بتوانیم تا پایان تابستان بخش عمده ای از جمعیت استان هرمزگان را به سرعت واکسینه کرده و بتوانیم ایمنی نسبی در سطح استان ایجاد کنیم.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  •  مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم حل شد
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان