Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اسماعیلی، گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد در دولت سیزدهم، در یک برنامه رادیویی گفت: از همه ابزارهای در اختیار، برای هم‌افزایی در حوزه فرهنگ بهره خواهم گرفت.

به گزارش مشرق، برنامه «پرانتز باز» رادیو نمایش به طرح مطالبات اهالی فرهنگ و هنر از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اختصاص داشت و در این مسیر تلاش کرد تا با پرداختن به صنف‌های مختلف تئاتر، موسیقی و سینما و گفتگو با متولیان این حوزه‌ها، مطالبات اهالی فرهنگ و هنر را به گوش وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام گیل آبادی (مدیرعامل خانه تئاتر)، منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی)، سیدضیاء هاشمی (عضو شورای بررسی صلاحیت تهیه‌کنندگی) و فرانک آرتا (روزنامه نگار و کارشناس فرهنگی هنری)، افرادی بودند که در این برنامه، در سخنانی، پیشنهادها و مطالبه‌های اهالی حوزه‌های فرهنگ و هنر را با وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان مخاطب ویژه این برنامه مطرح کردند.

در این برنامه با اجرای مارال دوستی و کارشناسی علیرضا بهرامی همچنین برای لحظاتی گفتگو با وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پخش شد که اسماعیلی در گفته هایش با «پرانتز باز» وعده داد که در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس در اولین فرصت در این برنامه رادیویی حاضر شده و پاسخگوی مطالبات اهالی فرهنگ و هنر باشد.

اسماعیلی گفت: من خودم جزو کسانی هستم که کار تولید انجام داده و در سازمان هم بوده‌ام و یکی از برنامه‌هایم کمک به بهبود همین بخش است.

وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم همچنین به سوال سردبیر برنامه مبنی بر اینکه آیا اولویتش برای حوزه‌های سینما، تئاتر و موسیقی در دوران کرونا کمک به هم افزایی خواهد بود؟ پاسخ مثبت داد و گفت: اولویتم هم‌افزایی در عرصه فرهنگ و هنر است و از همه ابزارهای در اختیار، برای این کار بهره خواهم گرفت.

ریاست قرارگاه رسانه‌ای صداوسیما، مدیر کل نظارت سیمای صدا و سیما، عضو شورای پژوهشی مرکز موسیقی صدا و سیما، دبیر شورای تحقیقات سازمان صدا و سیما، مدیر کل برنامه‌ریزی مرکز تحقیقات صدا و سیما و نماینده سازمان صدا و سیما در شورای هنر برخی از سوابق اجرایی اسماعیلی در صداوسیما بوده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سازمان صدا وسیما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه پرانتز باز محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و هنر صدا و سیما هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس دقایقی پیش با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هنرمندانی چون داریوش ارجمند، هادی ارزم، هوشنگ جاویدی و... در محل برج آزادی تهران آغاز شد.

امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ، سید مجید پوراحمد مدیر عامل صندوق هنر، محمد خراسانی زاده مدیرکل دفتر هنر‌های تجسمی و جمعی از هنرمندان در این مراسم شرکت دارند.

آغازگر این برنامه اجرای قطعه «ای ایران» توسط ارکستر نظامی بود.

خلیج فارس از استوانه های هویتی جمهوری اسلامی است

محمدمهدی اسماعیلی در این مراسم در سخنانی گفت: روز دهم اردیبهشت روز اخراج غربی های استعمارگر از پهنه خلیج فارس است. خلیج فارس بخشی از هویت و فرهنگ ما است و ما به این خطه  تنها نگاه جغرافیایی نداریم.

وی در ادامه افزود:‌ خلیج فارس از استوانه های هویتی جمهوری اسلامی است. در سفر به یکی از کشورها در بازدید از موزه‌های آن کشور هر آنچه توضیح می‌دادند جز تاریخ ما نبود. ایران فرهنگی ما اساسا نمی‌تواند در مرزهای جغرافیایی محسور باشد.

اسماعیلی اظهار داشت:‌ما به خلیج فارس افتخار می‌کنیم و آن را از حوزه های مهم تمدنی خود می‌دانیم.خلیج فارس را بستر اتفاقات غرور آفرین می‌دانیم و خداوند را برای این داشته ها شاکریم.خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و بخشی جداناپذیر از تاریخ فرهنگ کشورمان خواهد درخشید.

به گزارش آنا، ۱۰ اردیبهشت مصادف با سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج فارس به عنوان روز ملی خلیج فارس نام گذاری شده است.

  دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی