Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی این استان، با رویکرد کشف استعداد‌های هنری و فرهنگی و خلق آثار ارزشمند هنری و با هدف تکریم و تعظیم حماسه جاودان و الهی  حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) سوگواره هنر عاشورایی را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هنرمندان استان بوشهر می‌توانند آثار هنری خود را در ۴ بخش نقاشی‌خط و خوشنویسی، عکاسی، پوستر و تصویرسازی به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: آثار ارسالی در بخش خوشنویسی و نقاشی‌خط با استفاده از آیات ۲۷ تا ۳۰ سوره مبارکه والفجر، اشعار عاشورایی از شاعران اهل بیت (ع) استان و کشور، و کتیبه‌ها و بیرق‌های عاشورایی، در بخش عکاسی در زمینه روضه‌های خانگی، کودکان عاشورایی، اهداء نذور و توزیع کمک‌های مردمی، مراسم تعزیه‌ و برافراشته شدن نماد‌ها، بیرق‌ها و پرچم‌های عاشورایی در میدان‌ها و معابر عمومی شهر، مراکز درمانی و بیمارستانی و دستگاه‌ها و اداره‌ها، در بخش تصویرسازی با موضوع کودکان عاشورایی و آیین‌های عزاداری و سوگواری عاشورایی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر و در بخش طراحی پوستر و گرافیک در زمینه کوچک‌ترین سرباز حضرت علی اصغر (ع)،  پیام‌های حماسه عاشورا، سرداران عاشورایی استان بوشهر و استان بوشهر؛ سرزمین آیین‌ها، نماد‌ها و نوا‌های عاشورایی صورت گیرد.

پارسایی فر بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره هنری می‌توانند آثار خود را  از طریق واتساپ و ایتا با شماره ۰۹۱۷۱۷۳۱۹۴۱ ، ایمیل Artbushehr@gmail.com، اینستاگرام artbushehr@ بفرستند و یا به صورت حضوری به نشانی بوشهر، میدان قدس، ابتدی بلوار رئیسعلی دلواری، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تحویل دهند.

بیشتر بخوانید

فراخوان مسابقه هنری با موضوع عفاف و حجاب در بوشهر منتشر شد دو فراخوان هنر قرآنی در بوشهر منتشر شد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: شماره تماس ۰۷۷۳۳۳۲۹۰۵۱ پاسخگوی دوستداران شرکت در این فراخوان هنری خواهد بود.

پارسایی فر مهلت پایانی ارسال آثار را ۶ شهریور عنوان کرد و گفت: در هربخش به نفر اول تندیس و لوح تقدیر و پنج میلیون ریال، نفر دوم، لوح تقدیر و چهار میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و سه میلیون ریال اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری آثار هنری هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از نهایی شدن لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری با عنوان لیست جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات خبر داد.

بر این اساس کاندیداهای حاضر در لیست به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد