Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) با انتشار توییتی نسبت به انتقادات و ناسزاگویی‌های صورت گرفته از او به دلیل تعطیل کردن جلسه عزاداری هیأت آئینی حسینی به دلیل دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا واکنش داد.

او در این توئیت نوشت: «برای پدر و مادرِ اون‌هایی که در این چند ماه، خصوصاً این دهه محرم، به پدر و مادر عزیزِ من اهانت و فحاشی کردند، جز خوبی و سلامتی و خیر نمی‌خوام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایه‌شون بالا سرتون مستدام. همین.»

 میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) در پی اعلام ممنوعیت برگزاری مجالس عزاداری زیر سقف، ۲۰ مردادماه طی سخنانی در این هیأت اظهار داشت: امروز بیانات مقام معظم رهبری را شنیدیم که بسیار مهم است. همه باید دست به دست هم دهیم تا کمک کنیم. هیأتی‌ها همیشه در صف اول کمک، یاری و خدمت به مردم هستند زیرا از دل مردم هستند. ستاد کرونا هم اعلام کرد از امشب برگزاری مراسم عزاداری در زیر سقف ممنوع است، ما پایبندیم. 

وی افزود: اگر این جلسه از روز اول محرم برگزار شد، با رعایت تمام پروتکل‌ها و اخذ مجوز بود. گفته بودند سقف بالای ۶ متر مانعی نیست که سقف ما ۷ متر است. ظرفیت را گفتند کم کنید که ما ظرفیت ۳ هزار نفری داخل امامزاده را به ۳۰۰ نفر کاهش دادیم و خواهران کاملاً در فضای باز هستند. امکان انتقال جلسه به فضای باز خیابان را نداریم؛ زیرا محل تردد است بنابراین تصمیم شد جلسه امروز آخرین جلسه این هیأت باشد و تنها همان جلسه هیأت میثاق با شهدا را داشته باشیم.

در پی این اقدام توهین‌ها و ناسزاگویی‌هایی در فضای مجازی به این مداح اهل بیت(ع) شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه محرم مداح اهل بیت ستاد ملی کرونا هیأت آئین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه یکشنبه در دیدار مدیرکل و مسئولان حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان تدوین شود، تاکید کرد: حجاج در کنار سفر معنوی حج از ظرفیت‌های فرهنگی هم بهره مند شوند.

وی افزود: هر چه زائران کاروان‌های زیارتی از نظر محتوای دینی، آموزشی و فرهنگی غنی شوند، تأثیر گذاری سفر حج بیشتر خواهد شد.

امام جمعه سمنان همچنین گفت: اتفاقات بسیار خوب و ارزشمندی از حیث فعالیت‌های آموزشی زائران به انجام رسیده که این امر بسیار مبارک و مؤثر است.

مطیعی با بیان اینکه باید تلاش نمود تا ضمن بهره گیری از ظرفیت فرودگاه‌های استان، امکان اعزام زائران از طریق دو فرودگاه سمنان و شاهرود فراهم شود.، تاکید کرد: بی تردید خدمتگزاری به زائران موجب گره گشایی و رفع مشکلات کارگزاران نیز خواهد شد.

وی افزود: زائران استان سمنان دارای سطح فرهنگی بسیار بالایی بوده و همراهی قابل توجهی با عوامل زیارتی کاروان دارند.‌

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید دولت سعودی به مسئله حج و عمره، می‌بایست ترتیبی اتخاذ گردد تا ضمن ارائه آموزش‌های لازم به زائران نسبت به استفاده مفید از فرصت ناب این سفر معنوی و درگیر نشدن در حواشی، اطلاع رسانی شود.

کد خبر 6097707

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)