Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:28:06 GMT

درمانگاه وقفی ویژه سالمندان در کرمانشاه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۱۵۹۷

درمانگاه وقفی ویژه سالمندان در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه روز شنبه در حاشیه افتتاح این درمانگاه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از کارهای ماندگار در جامعه سنت حسنه وقف است و واقف وقتی که ملکی را وقف می‌کند برای آن نیتی قرار می دهد.

حجت الاسلام «محمد صالحی» افزود: این ساختمان در سال‌های گذشته برای امر درمان سالمندان وقف شده بود و تاکنون استفاده دیگری از آن می شد تا اینکه مجمع خیرین سلامت این مکان را احیا کردند و از این پس به سالمندان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارایه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: نیت اصلی این مرکز خدمت به سالمندان است اما هدف دوم آن ارایه خدمات به کودکان اوتیسمی نیز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: این مرکز روزانه از ساعت هشت تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۸ بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به سالمندان و کودکان اوتیسمی است.

به گزارش ایرنا، این ساختمان وقفی به مساحت ۲۱۵ متر مربع و ارزش ریالی پنج میلیارد تومان در خیابان دلگشا کرمانشاه واقع شده است.

تعداد موقوفات استان کرمانشاه ۱۴۷موقوفه است که ۳۲ هزار و ۲۶۵ رقبه را تشکیل می دهد.

کرمانشاه از نظر وسعت موقوفات مقام دوم کشور را به خود اختصاص داده است، همچنین از نظر تعداد و درآمد، اداره اوقاف این استان در رده های پنجم و ششم کشوری قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه سالمندان اوتيسم کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه سالمندان اوتيسم سازمان اوقاف و امور خیریه سالمندان اوتيسم کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی