Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:41:14 GMT

وظیفه ما گام برداشتن روبه‌جلو است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۱۸۵۶

وظیفه ما گام برداشتن روبه‌جلو است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی، سرپرست شهرداری کرج گفت: امروز، روز مقاومت حزب‌الله در مقابل صهیونیست‌هاست و ما برگزاری جلسه فرزندان شهدا در این روز را به فال نیک می‌گیریم چراکه همه ما از جنس ایثار و شهادت هستیم.

سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه شهدا، جان خود را برای ولایت، دین، وطن و ناموس دادند افزود: کم ترین وظیفه ما به‌عنوان ادامه‌دهنده راه آنان کار انقلابی و جهادی است و با خدمت صادقانه یک‌قدم روبه‌جلو بوده تا به همگان ثابت کنیم که پدران ما برای میز و منصب قیام نکردند و اگر مسئولیتی را می‌پذیریم برای نوکری مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری کرج ضمن قدردانی از مردم به‌منظور انتخاب پنج فرزند شهید در شورای اسلامی شهر کرج این مهم را نشانه اعتماد شهروندان دانست و گفت: این اعضا در همه زمینه‌ها باید تلاش بیشتری داشته باشند تا مردم را نا امید نکنند.

سعیدی سیرائی با اشاره به این موضوع که فرزندان شاهد باید نقاط ضعف را به مجموعه گوشزد کنند تا در جهت قوت بخشیدن به آن تلاش کنیم، بر تداوم برگزاری این‌گونه جلسات تأکید کرد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمت به مردم ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

روح‌الله سعیدی مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای حمایت از کشاورزان مجری طرح جهش تولید در دیمزار‌ها ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی (کارنده) در بانک ملی استان تشکیل شده که از این تعداد ۲۵ دستگاه کارنده به کشاورزان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: پارسال در راستای اجرای این طرح ۶۷ دستگاه کارنده با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کشاورزان اهدا شد.

سعیدی اظهار کرد: ادوات کشاورزی با تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله و بیش از ۷۰ میلیارد ریال تحویل کشاورزان داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است